صفحه اصلی / استان ها / سیستان و بلوچستان / دستگاه قضایی پرچمدار امنیت در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و رعایت حقوق عامه
دستگاه قضایی پرچمدار امنیت در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و رعایت حقوق عامه

امام جمعه زاهدان عنوان کرد

دستگاه قضایی پرچمدار امنیت در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و رعایت حقوق عامه

امام جمعه زاهدان گفت: امنیت در همه حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، رعایت حقوق عامه باید برای مردم تضمین شود و پرچمدار این امنیت دستگاه‌های قضایی و انتظامی است.

حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت الله «عباسعلی سلیمانی» در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان افزود: دستگاه قضا مظهر اقتدار نظام در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است و بخش قابل توجهی از امنیت پایدار کشور مرهون تلاش‌های بی‌وقفه و صادقانه قضات و کارکنان قوه قضاییه است.

امام جمعه زاهدان در ادامه گفت: سرمایه گذاران برای مشارکت در اجرای طرح های زیربنایی و تولیدی باید احساس امنیت کنند تا شاهد شکوفایی این عرصه باشیم بنابراین قطع دست افراد سودجو که بنیان های اقتصادی کشور را مخدوش می کنند، خواسته رهبری و تمامی دلسوزان نظام است.

سلیمانی اظهار کرد: امنیت یک پازل است که همه دستگاه‌ها در آن نقش دارند و دستگاه قضایی نیز در این پازل نقش بسیار مهمی دارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه در استان ما هم از اول انقلاب تا به امروز امنیت بسیار خوبی داشته ایم که بخش عمده این کار محافظت بومی استانی بوده و برادران اهل تسنن و تشیع و نیروهای انتظامی سپاه و ارتش هم در آن نقش دارند.

سلیمانی بیان کرد: می‌شود امنیت را یک پازل نامید که همه دستگاه ها در آن نقش دارند و دستگاه قضایی هم در این پازل نقش بسیار مهمی دارد.

وی گفت: متاسفانه در چند وقت اخیر مردم در معیشت و اقتصاد مشکل دارند همانطور که رهبری معظم انقلاب فرمودند دستگاه قضایی وظیفه دارد همراه قوای دیگر برای رفاه مردم تلاش کنند و در این امور با قاطعیت کامل برخورد کنند.

خطیب نماز جمعه زاهدان افزود: رهبری معظم انقلاب از دستگاه قضایی خواستند تا اعتماد مردم را به دست آوردند و اگر قاضی انتخاب می‌شود انسانی دین‌دار انقلابی و خانواده‌دار باشد.

امام جمعه زاهدان گفت: در حال حاضر مهمترین مساله مردم اشتغال و امور معیشتی است و دولت باید رفع مشکلات اقتصادی مردم را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

وی توجه به اقتصاد مقاومتی را مهمترین راه برای حل مشکلات اقتصادی عنوان کرد و افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: برای حل مشکلات اقتصادی باید از ظرفیتها و پتانسیلهای داخلی استفاده کرد تا به اشتغال و تولید رونق داده شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

سقوط ۳۴ درخت در پی وزش باد و بارندگی‌های اخیر در زاهدان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, داوود شاقوزایی با بیان اینکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.