صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / اهدا مدال‌های تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی به موزه آستان قدس رضوی
اهدا مدال‌های تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی به موزه آستان قدس رضوی

اهدا مدال‌های تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی به موزه آستان قدس رضوی

مدال‌های تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جهانی مونترال کانادا 2008 به آستان قدس رضوی اهدا شد.

روبوکاپ

به گزارش کسب و کار نیوز، مراسم اهدای مدال‌های تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جهانی مونترال کانادا ۲۰۰۸ با حضور حجت الاسلام و المسلمین رییسی، تولیت آستان قدس رضوی؛ علی اکبر ولایتی، رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی؛ فرهاد رهبر، رییس دانشگاه آزاد اسلامی؛ اعضای تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مدیران ارشد آستان قدس در سالن همایش‌های مرکز نمایشگاه‌های این آستان مقدس برگزار شد.

مرتضی موسی خانی، رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران در این مراسم گفت: علوم رباتیک و هوش مصنوعی، محورهای انقلاب چهارم صنعتی هستند و برای موفقیت در این حوزه‌ها باید به این علوم بیشتر پرداخته شود تا بتوان در مسیر تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال ۹۷ حرکت کرد.

وی، استفاده از ربات در صنعت را باعث تولید انبوه دانست و توفیقات کسب شده در صنعت نظامی، وسایل خانگی و اتومبیل سازی را شاهدی بر این مدعا عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد قزوین همچنین استفاده از ظرفیت پژوهشگران و دانشجویان عرصه رباتیک کشور را عاملی برای رقابت صنعت کشور با جهان معرفی و تاکید کرد: سیاستمداران توسعه صنعتی باید به حوزه رباتیک و هوش مصنوعی بیشتر توجه داشته باشند تا صنعت را در مسیر رقابت قرار دهند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.