صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / کوتاه شدن دست رانتخواران با انتشار لیست دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری
کوتاه شدن دست رانتخواران با انتشار لیست دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران عنوان کرد

کوتاه شدن دست رانتخواران با انتشار لیست دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از کوتاه شدن دست رانتخواران در پی انتشار لیست دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری خبر داد.

ناهید خداکرمی

ناهید خداکرمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انتشار نام افرادی که از سهمیه خبرنگاری استفاده کرده‌اند گفت: این اتفاق ارزشمند برای اولین بار در طول تاریخ رخ داده است.

وی با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری تهران با هم شعار شفافیت را دنبال خواهند کرد گفت: مردم محرم هستند و معتقدیم باید در جریان همه امورات قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه اگر کسی از مزایای خاصی استفاده می‌کند باید اطلاعات آن منتشر شود تا همه مردم بدانند که چرا این افراد از این شرایط خاص برخوردار شده‌اند گفت: اگر شورا تصمیم گرفته که برای خبرنگاران تسهیلاتی فراهم کند باید مشخص شود که آیا این فرد خبرنگار است یا نه؟افزود: متاسفانه اطلاع یافتیم که در سنوات گذشته برخی به نام خبرنگار از رانت طرح ترافیک استفاده می‌کردند که بر همین اساس لازم بود که نام دریافت کنندگان سهمیه طرح ترافیک منتشر شود که خوشبختانه این مساله سبب شد که حتی برخی از افراد از ابتدا ثبت نام نکنند.

وی با بیان اینکه انتشار نام دریافت کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری باعث کوتاه شدن دست رانتخواران شد گفت: البته بهتر بود که نام رسانه‌های دریافت کننده نیز در کنار نام افراد درج می‌شد که برای پیگیری این مهم با معاونت مربوطه رایزنی خواهیم کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.