صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / سخنان رئیس‌جمهور خوب و بجا بود اما باید زودتر گفته می‌شد
سخنان رئیس‌جمهور خوب و بجا بود اما باید زودتر گفته می‌شد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

سخنان رئیس‌جمهور خوب و بجا بود اما باید زودتر گفته می‌شد

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس درباره سخنان اخیر رئیس‌جمهور، گفت که این سخنان، خوب و بجا بود اما باید زودتر گفته می‌شد و نمایندگان مجلس انتظار دارند دولت آستین‌هایش را بالا بزند.

محمد وحدتی هلان

محمد وحدتی هلان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سخنان رئیس‌جمهور بسیار خوب و مطلوب بود. اگرچه ما انتظار داشتیم این سخنان خیلی زودتر گفته می‌شد. ما به عنوان نمایندگان انتظار داریم دولت آستین‌هایش را بالا بزند. نه‌تنها وزارت صنعت، معدن و تجارت بلکه تمام وزارتخانه‌ها باید به پا خیزند.

وی افزود: ما اگرچه تحت فشار بیگانگان هستیم ولی متاسفانه در داخل هم یک عده سودجو و فرصت‌طلب برای مقاصد اقتصادی خود از شرایط سوءاستفاده می‌کنند و نظم جامعه را بر هم می‌زنند. فشارهای بیرونی مهم نیست چراکه ما در طول این ۴۰ سال شاهد اینگونه مسائل بودیم و باید توجه کنیم که به هر میزان این فشارهای خارجی افزایش پیدا می‌کند ملت ما هم مستحکم‌تر از دیروز عمل می‌کند و در مقابل آنها با وحدت بیشتری می‌ایستند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: مشکلاتی که ما داریم مشکلات داخلی است چراکه یک عده سودجو و فرصت‌طلب در حوزه اقتصادی اخلال ایجاد می‌کنند و نظم جامعه را برهم می‌زنند. دولت برای برخورد با آنها باید قدم بردارد و برنامه خود را شفاف ارائه کند. آقای رئیس‌جمهور اشاره کردند عده‌ای از دولت ارز گرفتند و در جایی که باید هزینه کنند هزینه نکردند. آنها قرار بود کالاهایی را وارد کشور کنند که این کار را نکردند و اگر هم این کار را کردند کالاهای وارد شده را اهتکار کردند و موجب التهاب بازار شدند. دولت باید این موارد را شفاف با مردم درمیان بگذارد تا مردم خودشان در جهت حمایت قدم بردارند. اگر دولت شفاف‌سازی کند خود مردم می‌توانند این افراد سودجو را شناسایی کنند و به متولیان امر یعنی مسئولین قوه قضاییه و نیروی انتظامی معرفی کنند تا آنها وارد عمل شوند.

وحدتی با تاکید بر اینکه قوه قضاییه باید با اخلال‌گران اقتصادی برخورد کند، تصریح کرد: این برخورد باید انجام شود تا بازار ارز حالت عادی به خود ببیند و مردم به زندگی عادی خود ادامه دهند. مقام معظم رهبری همیشه از کارهای خوب دولت حمایت می‌کند و اکنون هم اینگونه است. منتهی دولت نباید منتظر هیچ‌کس باشد. دولت باید به وظیفه قانونی خود عمل کند. اگر دولت به وظیفه اسلامی، انقلابی و قانونی خود عمل کند آن موقع مقام معظم رهبری مانند همیشه راهنمایی و پشتیبانی می‌کند تا به وضعیت خوبی دست پیدا کنیم و مردم بیشتر از این تحت فشار قرار نگیرند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.