صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / ذوالقدر: همه دلسوزان دولت را در این جنگ اقتصادی یاری کنند

ذوالقدر: همه دلسوزان دولت را در این جنگ اقتصادی یاری کنند

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بر همه دلسوزان کشور، صاحبان تریبون، صدا و سیما و اصحاب رسانه واجب است تا دولت منتخب ملت را در این رویارویی و جنگ اقتصادی در برابر بدخواهان ملت و دشمنان ایران‌زمین یاری کنند.

سیده فاطمه ذوالقدر نماینده تهران

فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: متأسفانه طی ماه‌های اخیر شاهد هرج‌ومرج و بی‌ثباتی در بازار ارز و سکه بوده‌ایم که این روند به اقتصاد کشور ضربات سنگینی را وارد کرده و در نهایت منجر به فشار زیاد به مردم کشور شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی توصیه کرد؛ رئیس جمهور ضمن برگزاری جلسات اضطراری جهت بهبود وضع اقتصادی باید ضمن شفاف‌سازی شرایط و اطلاع‌رسانی مسائل به مردم، اقدامات عملی مناسبی را انجام دهد چرا که مردم بخصوص طبقات پایین جامعه با فشار سنگین اقتصادی مواجهه شده‌اند و باید هر چه سریع‌تر این وضعیت برطرف شود.

ذوالقدر اضافه کرد: دستگاه‌های نظارتی باید در مقابله با اخلال گران سیستم ارزی به‌طور جد برخورد نمایند و در این وضعیت آشفته‌ای که بر بازار کشور حاکم است نظارت‌ها باید با جدیت بیشتری صورت پذیرد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: آشفتگی اقتصادی حاکم در جامعه به‌هیچ‌عنوان قابل‌پذیرش نیست و دولت باید هر چه سریع‌تر اقدامی اساسی جهت بهبود وضعیت فعلی را در دستور کار خود قرار دهد.

نماینده مردم تهران تصریح کرد: بر همه دلسوزان کشور، صاحبان تریبون، صدا و سیما و اصحاب رسانه واجب است تا دولت منتخب ملت را در این رویارویی و جنگ اقتصادی در برابر بدخواهان ملت و دشمنان ایران‌زمین یاری کنند.

ذوالقدر تأکید کرد: باید شرایطی فراهم شود تا کشور از این شرایط سخت به‌سلامت عبور نماید تا با حفظ وحدت و همبستگی ملی رضایت مردم شریف، صبور و بزرگوارمان با بهتر شدن شرایط اقتصادی جلب و امنیت و تمامیت ارضی کشور از گزند بیگانگان در امان بماند .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.