صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / تل آویو رآکتورهای اتمی خود را در برابر حملات موشکی تقویت می‌کند
تل آویو رآکتورهای اتمی خود را در برابر حملات موشکی تقویت می‌کند

تل آویو رآکتورهای اتمی خود را در برابر حملات موشکی تقویت می‌کند

کمیته انرژی هسته‌ای رژیم صهیونیستی تدابیر مختلفی را به منظور تقویت امنیتی راکتورهای خود در دیمونا و وادی صرار برای جلوگیری از حملات موشکی احتمالی اتخاذ کرد.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، به نوشته روزنامه عبری زبان هاآرتص، کمیته انرژی هسته‌ای رژیم صهیونیستی براین باور است که حزب الله لبنان و ایران رآکتورها را هدف اصلی حملات موشکی خود می‌بینند،  به همین دلیل  اقدامات مختلفی را جهت تقویت امنیتی رآکتورهای هسته‌ای در دیمونا و وادی صرار انجام می‌دهد.

کمیته انرژی اتمی اسرائیل با برگزاری مانورهای گسترده  هدف قرار گرفتن یکی از رآکتورها را شبیه سازی کرد و تخلیه کارگران و اقدامات برای جلوگیری از  نشت مواد پرتوزا را مورد بررسی قرار داد.

کمیته مذکور معتقد است، حمله به رآکتور اتمی دستاورد قابل توجهی برای ایران و حزب الله به شمار می‌رود، اما خطری را برای جان ساکنان اراضی اشغالی به دنبال ندارد.

یکی از مسئولان کمیته گفت: حتی اگر موشکی به رآکتور اصابت کند کارگران در امان خواهند بود .با این وجود، کمیته نسبت به وحشتی که در صورت هدف قرار گرفتن رآکتور میان مردم ایجاد می شود آگاه است و آمادگی‌ها در این راستا در حال انجام است .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.