چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / ایجاد فرصت مطالعاتی برای دانشجویان دانشگاه بوعلی در خارج از کشور
ایجاد فرصت مطالعاتی برای دانشجویان دانشگاه بوعلی در خارج از کشور

معاون پژوهشی دانشگاه بوعلی‌سینا خبر داد

ایجاد فرصت مطالعاتی برای دانشجویان دانشگاه بوعلی در خارج از کشور

معاون پژوهشی دانشگاه بوعلی‌سینا از ایجاد فرصت مطالعاتی این دانشگاه برای دانشجویان دکتری در خارج از کشور خبر داد.

اخلاق علمی، شبکه نخبگانی

دکتر غلامحسین مجذوبی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح این خبر اظهار کرد: یک دوره ۶ ماهه برای دانشجویان دکتری دانشگاه بوعلی‌سینا در نظر گرفته شده است تا در یکی از دانشگاه‌های معتبر خارج از کشور به تحقیق و تبادل اطلاعات بپردازند.

وی با بیان اینکه این طرح ویژه دانشجویانی است که به انتهای سال سوم نرسیده و قبل از اتمام ترم ششم قرار دارند، اضافه کرد: این دوره ۶ ماهه برگزار می‌شود اما دانشجویان تا ۹ ماه هم می‌توانند در کشور مقصد بمانند.

مجذوبی با اشاره به اینکه هزینه این طرح از سوی دانشگاه پرداخت می‌شود، تصریح کرد: با اجرای این طرح تعاملات بین‌المللی بین دانشگاه‌ها و دانشجویان فراهم می‌شود و از آخرین دستاوردهای علمی یکدیگر برای تولیدات علمی مشترک آگاه شده و استفاده می‌کنند.

وی با اعلام اینکه دانشجویان مقطع دکتری تا پایان تیرماه فرصت اعلام آمادگی برای بهره‌مندی از این طرح مطالعاتی را دارند، ادامه داد: هیچ محدودیتی برای تعیین دانشگاه مقصد به جز کشور انگلستان که سال‌هاست تعاملات علمی خود را با ایران قطع کرده، وجود ندارد.

معاون پژوهشی دانشگاه بوعلی‌سینا در پایان خاطرنشان کرد: اغلب دانشجویان رشته‌های فنی و مهندسی خواستار استفاده از این طرح مطالعاتی هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.