صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / ایجاد «بانک ایده» برای طرح‌های غیرشهریه‌ای نخبگان دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی خواستار شد

ایجاد «بانک ایده» برای طرح‌های غیرشهریه‌ای نخبگان دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی خواستار راه‌اندازی بانک ایده برای طرح‌های غیر شهریه‌ای نخبگان و محققان این دانشگاه شد.

ثبت نام در طرح کارورزی

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر ملک نژاد در جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با توجه به اهمیت فعالیت‌های دانش بنیان واحدهای دانشگاهی استان و ثبت فعالیت‌های این شرکت‌ها و سرمایه گذاری مرتبط با آن بانک ایده برای شناسایی افراد نخبه و اجرای طرح ها ایجاد شود.

 در همین راستا مقرر شد، اطلاعات جمعیت شناختی شهرهای استان در اختیار واحدهای دانشگاهی قرار گیرد تا با توجه به پتانسیل های جمعیت شناختی برنامه های واحدهای دانشگاه تدوین شود.

در این جلسه همچنین وضعیت فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری دانش بنیان صورت گرفته در واحدهای استان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تجربیات  روسای واحد های دانشگاهی در این زمینه برای انتقال مستندسازی شود. 

تامین ۴ درصدی بودجه دانشگاه آزاد استان از درآمدهای غیرشهریه‌ای
 
دکتر حمید عرفانیان، دبیر شورای اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، تامین درآمد غیر شهریه ای به مبلغ ۱۱ میلیارد تومان از محل درآمدهای غیر شهریه ای در سال جاری را  از دیگر مصوبات این جلسه اعلام کرد و گفت: واحدهای استان مکلف شدند ۴ درصد درآمد خود را از محل درآمدهای غیر شهریه ای کسب نمایند.

وی اظهار کرد: براساس پیشنهاد ریاست دانشگاه مقرر شد شورای اقتصاد دانش بنیان کارگروه تخصصی درحوزه صنعت و خدمات کشاورزی و دامپروی و … تشکیل دهد تا پتانسیل های موجود در هر حوزه را شناسایی و معرفی نماید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، در این نشست مقرر شد، در خصوص لیست طرح‌های پیشنهادی واحدها با توجه به امکانات آن‌ها و پتانسیل های اقتصادی بلااستفاده استان در جلسه بعدی شورای اقتصاد دانش بنیان تصمیم گیری و ارزیابی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.