صفحه اصلی / استان ها / زنجان / اجرای عملیات گازکشی به ۱۱۳ روستا در ‌زنجان
اجرای عملیات گازکشی به ۱۱۳ روستا در ‌زنجان

اجرای عملیات گازکشی به ۱۱۳ روستا در ‌زنجان

‌مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی به 113 روستا اجرا می‌شود.

افتتاح پروژه گاز رسانی به ۶۷ روستای خراسان رضوی در هفته دولت

‌موسی احمدلو، اظهار کرد: هم‌اکنون در حال اجرای عملیات گازکشی به ۱۱۳ روستا هستیم که با اتمام این عملیات در مجموع ۹۰ درصد روستاهای این استان از این نعمت بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، این مسئول ادامه داد: هم‌اکنون در استان زنجان ۲۹۶ هزار مشترک خانگی و ۲۱ هزار مشترک تجاری داریم. همچنین صد درصد خانوارهای شهری از نعمت گاز برخوردارند و فشار و هدررفت شبکه گاز استان توسط مانیتورینگ آنلاین ایستگاه‌های شبکه گاز، با دقت آنالیز و به موقع شرایط را مدیریت می‌شود.

وی افزود: ۲۳ هزار و ۱۵۶ خانوار جدید به جمع مشترکان گاز طبیعی در سال گذشته اضافه‌ شده‌اند که با اقدامات انجام شده در حال حاضر خانوار تحت پوشش گاز طبیعی در استان زنجان به ۳۸۹ هزار و ۴۹۸ خانوار رسیده است.

احمدلو خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۱۱۲ واحد صنعتی در استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و شرکت گاز استان زنجان بیش از ۳۱۷ هزار و ۹۰۰ مشترک گاز طبیعی در استان خدمات‌رسانی می‌کند که این تعداد مشترک شامل ۲۹۵ هزار و ۴۵۶ مشترک خانگی، ۲۱ هزار و ۳۳۶ مشترک عمومی و هزار و ۱۱۲ مشترک صنعتی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، یادآور شد: بیش از ۶ هزار و ۱۵۹ کیلومتر شبکه‌گذاری اجرا شده، ۵۹۱ کیلومتر خط انتقال و نصب بیش از ۱۷۶ هزار انشعاب در سطح استان از دیگر خدمات ارائه شده در راستای تامین گاز شهروندان زنجانی است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر همه ۱۱ شهرک صنعتی استان دارای واحد صنعتی فعال و بهره‌مند از گاز هستند. همچنین دو ناحیه صنعتی فعال به نام‌های ناحیه صنعتی ایجرود و ناحیه صنعتی طارم و ۳ محور صنعتی ذاکر، بناب، روی و نورین در استان وجود دارد که ‌همه آن‌ها بهره‌مند از نعمت گاز هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.