صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / اتمام عملیات ارتقای هتلینگ بیمارستان‌های تامین اجتماعی تا پایان سال

معاون سازمان تامین اجتماعی خبر داد

اتمام عملیات ارتقای هتلینگ بیمارستان‌های تامین اجتماعی تا پایان سال

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از اتمام عملیات ارتقای هتلینگ بیمارستانی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: برای ارتقای هتلینگ ۶۹ بیمارستان تامین اجتماعی ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

به گزارش کسب و کار نیوز  به نقل از ایسنا، مهدی درخشان ، توضیحاتی پیرامون ارتقای هتلینگ بیمارستان‌های تامین اجتماعی ارائه و اظهار کرد: ارتقای هتلینگ بیمارستانی یک پروژه سه ساله است که اکنون در سال سوم اجرای آن قرار داریم.

وی افزود: در همین راستا ارتقای هتلینگ ۶۹ بیمارستان تامین اجتماعی را شروع کردیم. در حال حاضر عملیات بازسازی برخی از آنها به اتمام رسیده است و  بیمارستان‌های باقی مانده همگی تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ارتقای هتلینگ بیمارستانی در نظر گرفتیم گفت: مرحله بعدی عملیات ارتقای بیمارستان‌ها، نگهداشت است که اهمیت بیشتری دارد. کتابی تدوین کردیم و نگهداشت تجهیزات بیمارستان نیز ضابطه مند شده است و تاکیدات خوبی روی آموزش کارکنان دارد.

درخشان با بیان اینکه ارتقای هتلینگ تحول در خدمت رسانی به بیماران را در پی داشته است، گفت: این پروژه بر اساس استانداردهای مطلوب و مطابق با معیارهای علمی در حال اجراست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۸۰۵ هزار و ۹۲۲ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.