صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / ملی‌پوش سنگ‌نوردی: می‌توانیم در جاکارتا روی سکو باشیم
ملی‌پوش سنگ‌نوردی: می‌توانیم در جاکارتا روی سکو باشیم

ملی‌پوش سنگ‌نوردی: می‌توانیم در جاکارتا روی سکو باشیم

‌نماینده سنگ‌نوردی ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: ملی‌پوشان سنگ‌نورد در بازیهای آسیایی جاکارتا، هم در بخش تیمی و هم انفرادی شانس کسب مقام را دارند و می‌توانیم این امید را داشته باشیم که در جاکارتا روی سکو باشیم.

مسابقات سنگنوردی قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا

‌کبری لکزایی‌فر، سنگ‌نورد ملی‌پوش هرمزگانی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه خلیج‌فارس، اظهار کرد: ۱۶ سال است در رشته سنگ‌نوردی فعالیت دارم. مقام‌های کشوری متعددی را کسب کرده‌ام، نایب‌قهرمانی آسیا را دارم و اخیراً نیز در دومین دوره رقابت‌های سنگ‌نوردی قهرمانی دانشجویان جهان که در کشور اسلواکی برگزار شد توانستم جایگاه پنجم را به دست آورم.

این بانوی ورزشکار هرمزگانی عنوان کرد: سطح مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان خوب بود، دقیقه مانند مسابقات جهانی اکثر قهرمانان جهان شرکت کرده بودند و قهرمانان فرانسه و لهستان که از رکوردداران جهان هستند نیز در این مسابقات حضور داشتند.

لکزایی فر در خصوص آمادگی خود در این مسابقات بیان کرد: من در حال حاضر در حال آمادگی برای مسابقات آسیایی جاکارتا و بیشتر اوقات در اردوهای تیم ملی هستم به همین علت در این مسابقات در اوج عملکرد بدنی خودم نبودم اما به نسبت از عملکرد خودم به نسبت راضی هستم.

وی خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان سنگ‌نورد در بازیهای آسیایی جاکارتا، هم در بخش تیمی و هم انفرادی شانس کسب مقام را دارند و می‌توانیم این امید را داشته باشیم که در جاکارتا روی سکو باشیم.

این بانوی ورزشکار هرمزگانی در خصوص شانس خودش در بازیهای جاکارتا تصریح کرد: اگر بتوانم تا زمان مسابقات به آن سرعت زمانی که مطلوب است برسم شانس مقام آوردن را دارم.

لکزایی فر با بیان اینکه مسئولان استان تا جایی که توانسته‌اند من را حمایت کرده‌اند، افزود: در خصوص اعزام‌های برون‌مرزی جدا از اعزام‌هایی که خود فدراسیون در سال انجام می‌دهد، در طول سال مسابقات ورلدکاپ زیادی داریم که هزینه آن را یا باید استان بدهد و یا خود ورزشکار متقبل شود و هزینه‌های خیلی زیادی هم دارد؛ مسئولان استان برای یک سری مسابقات کشوری و ایاب و ذهاب حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: هر بار بعد از مقام‌هایی که کسب کردم هم رئیس هیئت سنگ‌نوردی و مدیرکل ورزش و جوانان استان همیشه کنار من بوده‌اند.

این ملی‌پوش سنگ‌نورد هرمزگانی با تأکید بر اینکه تنها انتظاری که از مسئولان استانی دارم احداث یک دیوار سرعت سنگ‌نوردی استاندارد در استان است، افزود: رشته خودم سرعت است و در تمام سال‌هایی که تمرین می‌کردم به علت کمبود امکانات مجبور بودم در خارج استان تمرین کنم، کمبود یک دیوار سرعت سنگ‌نوردی استاندارد در استان کاملاً محسوس است.

لکزایی فر در خصوص انتظاراتش از مسئولان کشوری اضافه کرد: امیدوارم مسئولان بتوانند اعزام‌های بیشتری را برای ورزشکاران انجام دهند و بازیکنان تیم ملی را به اکثر مسابقات ورلدکاپ اعزام کنند؛ این موضوع خیلی می‌تواند برای اعضای تیم ملی مفید باشد و اگر اعزام‌های بیشتری داشته باشیم می‌توانیم نتایج بهتری بگیریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.