صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / قاضی‌زاده‌هاشمی: عده‌ای به دنبال متشنج کردن فضای کشور هستند
قاضی‌زاده‌هاشمی: عده‌ای به دنبال متشنج کردن فضای کشور هستند

قاضی‌زاده‌هاشمی: عده‌ای به دنبال متشنج کردن فضای کشور هستند

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای به دنبال این هستند که افکار عمومی و فضا را متشنج کنند و به نحوی صحبت می‌کنند که کسی از آن‌ها سئوال نکند که شما چکاره هستید.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم مشهد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی در همایش روز ملی اصناف در دانشگاه فرهنگیان با بیان این مطلب، اظهار کرد: از خودم و تمامی مردم و مسئولان خواستارم که به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کنیم. آن چیزی که واقعیت است ما در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم یک هجوم همه جانبه اقتصادی علیه کشور ما توسط نظام سلطه جهانی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: زمینه های شکل گیری این جنگ مانند زمینه شکل گیری جنگ‌های نظامی است. اصلا چطور شد که در اوایل انقلاب صدام به ما حمله کرد؟

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: ما در آن زمان یک زمینه های داخلی داشتیم، انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده بود، نظام دفاعی منسجمی نداشتیم، وضعیت اقتصادی کشور مطلوب نبود و دعوای سیاسی در کشور وجود داشت، بسیاری از کسانی که مسئولیت در کشور داشتند اختلاف نظرهایی با نگاه امام (ره) داشتند، بسیاری از سران رژیم گذشته فرار کردند و گروه‌های ضد انقلاب را تحریک می‌کردند و آمریکایی‌ها و صدام به این پی بردند که الان وقتش است و می تواند این حمله صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: درست است که این حمله خارجی بود اما زمینه های داخلی داشت، آن پیروزی هایی که دشمن در اوایل جنگ کسب کرد از همان نقاط ضعف داخلی نشات گرفت و توانست تا پشت دیوارهای اهواز نفوذ کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در آن جنگ ما تنها بودیم و از ۴۳ کشور سرباز در کشور ما علیه ما می‌جنگید.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه صدام از نظر اقتصادی هم تنها نبود، تصریح کرد: در حال حاضر نیز دقیقا همان جنگ است اما با این تفاوت که جنگ قبلی ما در حد جنگ مرزی باقی ماند اما الان درگیر یک جنگ شهری هستیم. یعنی جنگ در تمام سرزمین ما پهن شده است.

وی تاکید کرد: امروزه نمی‌توانیم با نگاه و مطالبات عادی کشور را اداره کنیم و چنین چیزی ممکن نیست. ما دو راه بیشتر نداریم، راه اول تسلیم و راه دوم نیز ایستادگی است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید گفت شما بازاریان، سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستید، اگر موفق عمل کنید ما پیروز از این جنگ بیرون خواهیم آمد.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: در حال حاضر یکی از بزرگترین و مهم ترین قرارگاه‌های ما در جنگ اقتصادی اصناف است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.