صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / شب‌های گرم تهران با نمایش‌های متفاوت
شب‌های گرم تهران با نمایش‌های متفاوت

نمایش‌های تماشاخانه های تهران

شب‌های گرم تهران با نمایش‌های متفاوت

برخی نمایش‌های تماشاخانه های تهران این شبها به اجرای خود از فصل بهار ادامه می دهند، برخی از صحنه خارج می شوند و نمایش های دیگری نیز برای شب‌های گرم تابستان خود را آماده صحنه می کنند.

برخی نمایش‌های تماشاخانه های تهران این شبها به اجرای خود از فصل بهار ادامه می دهند، برخی از صحنه خارج می شوند و نمایش های دیگری نیز برای شب‌های گرم تابستان خود را آماده صحنه می کنند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، تهران در این شب های تابستانی نمایش های بسیاری را میزبانی می کند؛ تئاترهایی که مدتی بر صحنه بودند، جای خود را به کارهای جدید می دهند اما برخی از نمایش ها همچنان بر صحنه باقی خواهند ماند.

** نمایش های جدیدی که این هفته روی صحنه می روند
نمایش «آنکه گفت آری، آنکه گفت نه» نوشته برتولت برشت به کارگردانی هومن رهنمون از پنجشنبه، هفتم تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۵۰ دقیقه در حوزه هنری اجرا می شود.
نمایش «خرده جنایت های زن و شوهری» نوشته امانوئل اشمیت و به کارگردانی رحمان خوب زاده از ۱۰ تیرماه هر شب در خانه نمایش مهرگان به صحنه می رود.
نمایش «تابستان فراموشی» به نویسندگی و کارگردانی بهاره رهنما نیز از شنبه نهم تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه شانو به نمایش در می آید.
تماشاخانه سه نقطه نیز از ۱۰ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ میزبان نمایش «شب بخیر جناب کنت» نوشته اکبر رادی و به کارگردانی مصطفی نیک امجاد خواهد بود.
نمایش «غرب غم‌زده» نوشته مارتین مک دونا و به کارگردانی دانیال نمازی از هشتم تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می شود.
نمایش «ویتسک» نوشته گئورک کوشنر و به کارگردانی سینا احمدی از هشتم تیرماه هر شب ساعت ۲۰:۴۵ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش دا به نمایش در می آید.
نمایش «ناتمام» به نویسندگی و کارگردانی پیمان یاحقی و پیمان محمدی می آبادی از ۱۰ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه در اداره تئاتر به صحنه خواهد رفت.

** نمایش هایی که به اجراهای خود ادامه می دهند
نمایش «شبیه رهایی ورای یک نفس» به کارگردانی ساناز زمانی و نویسندگی سروناز زمانی تا ۱۵ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در تئاتر باران به صحنه می رود.
نمایش «بدن مقدس» به کارگردانی مهدی محمدی و نویسندگی عباس جمالی تا ۱۴ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ در خانه هنرمندان به نمایش در می آید.
نمایش «سیه چشم» به نویسندگی و کارگردانی فریبا آقاپور تا ۱۹ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در تالار محراب اجرا می شود.
نمایش «نون زنش را بیشتر از مُصدق دوست دارد» به نویسندگی و کارگردانی علی مست علی تا ۱۵ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۰ در خانه هنرمندان به نمایش در می آید.
تالار مولوی تا ۱۵ تیرماه هر شب ساعت ۲۰ میزبان نمایش «اطلسی های لگدمال شده» نوشته تنسی ویلیامز و به کارگردانی علی پیله ور خواهد بود.
نمایش «آقای اشمیت کیه؟» نوشته سباستین تیری و به کارگردانی سجاد همتی تا ۱۵ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه سه نقطه اجرا می شود.
نمایش «مرد شده» به نویسندگی و کارگردانی آسو بهاری تا ۱۵ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۸۰ در خانه هنرمندان به نمایش در می آید.
نمایش «تیاتر قجری» به نویسندگی و کارگردانی داریوش رعیت تا ۱۵ تیرماه هر شب ساعت ۱۸ در سالن سایه تئاتر شهر به صحنه می رود.
نمایش «کالاندولا» به کارگردانی احمد سلگی و بر اساس نگارش و خلق گروهی تا ۱۶ تیرماه هر شب ساعت ۱۷ به مدت ۳۰ دقیقه در تئاتر باران اجرا می شود.
نمایش «صندوق ما راز داره» به کارگردانی نسیم یاقوتی و نویسندگی مهدی صفاری نژاد تا ۱۷ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در تالار محراب به صحنه می رود.
نمایش «همه چیز درباره آقای ف» به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی تا ۱۸ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۵ در ایرانشهر اجرا می شود.
نمایش «چشم بر هم زدن» به کارگردانی محمد زیکساری و نویسندگی محمد زارعی تا ۱۶ تیرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۸۰ در تالار حافظ به صحنه می رود.
«حساب پرداخت نمیشه؟» نوشته داریو فو و به کارگردانی مهدی خالدی و امیر رمضانی تا ۲۰ تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ در عمارت نوفل لوشاتو نمایش داده می شود.
نمایش «پرده خانه» نوشته بهرام بیضایی و به کارگردانی شیما اسدی تا ۲۲ تیرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه در تالار مولوی به صحنه می رود.
نمایش «آقا محمدخان» به نویسندگی و کارگردانی نوید معمار تا ۲۲ تیرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۸۰ دقیقه در تالار مولوی به نمایش در می آید.
نمایش «درنیومده بود» به نویسندگی و کارگردانی سعید زارعی تا ۲۲ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود.
تئاتر «تو مشغول مردنت بودی» به کارگردانی مژگان خالقی و نویسندگی کامران شهلایی تا ۲۲ تیرماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۷۵ دقیقه در سالن قشقایی تئاترشهر به صحنه می رود.
نمایش «شکیل اونیل» به نویسندگی و کارگردانی علی حسین زاده و امیر کامران تا ۲۲ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در تالار مولوی به نمایش در می آید.
«آمیز قلمدون» نوشته اکبر رادی و به کارگردانی هادی مرزبان تا ۲۴ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ در تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود.
نمایش «نیرنگ اورنگ» به کارگردانی مرتضی برزگرزادگان و نویسندگی سید هاشم خان شافع تا پایان تیرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه سنگلج به صحنه می رود.
نمایش «عکس خانوادگی» نوشته محمود استاد محمد و به کارگردانی رضا بهرامی تا پایان تیرماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۵۰ دقیقه در تماشاخانه سنگلج اجرا می شود.
نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به نویسندگی محمد چرمشیر و بهمن عباسپور و کارگردانی شهرام گیل آبادی تا پایان تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۸۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به نمایش در می آید.

** نمایش هایی که روزهای پایانی را سپری می کنند
نمایش «زخم‌های وحشتناک زمین بازی» نوشته راجیو جوزف به کارگردانی علی منصوری تا هشتم تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان اجرا می شود.
نمایش «زنبور» به کارگردانی بهزاد آقاجانی، محمد مطهری پور و نویسندگی بهزاد آقاجانی تا هشتم تیرماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۴۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می آید.
نمایش «خدای کشتار» به کارگردانی علی سرابی و نویسندگی یاسمینا رضا (با نگاهی به ترجمه مائده طهماسبی) تا هشتم تیرماه هر شب در دو نوبت ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می شود.
نمایش «شلیک به تئاتر شهر» به نویسندگی و کارگردانی شایان افکاری تا هشتم تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می آید.
نمایش «دیر راهبان» نوشته فرایرا دکاسترو و به کارگردانی کیومرث مرادی تا ۱۰ تیرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه در سالن چارسو تئاتر شهر به صحنه می رود.
نمایش «شیطونی» به نویسندگی و کارگردانی مهدی کوشکی تا هشتم تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۸۵ دقیقه در تئاتر مستقل تهران به نمایش در می آید.
نمایش «چشم اندازی در مه» به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم معارفی تا ۱۰ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۸۰ دقیقه در تماشاخانه شانو اجرا می شود.
نمایش «پلاس پلاس به توان ۲» به نویسندگی و کارگردانی سینا شفیعی تا ۱۰ تیرماه هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن سایه تئاتر شهر به نمایش در می آید.
نمایش «مویرگ» به نویسندگی و کارگردانی محمد کارخانه تا ۱۰ تیرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ در عمارت روبرو به صحنه می رود.
نمایش «انسان انباری» به کارگردانی آرش سنجابی و نویسندگی الهه قاسم زاده تا ۱۰ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۷۰ دقیقه در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می شود.
نمایش «فریب خوردگان بی نظیر» به نویسندگی و کارگردانی معصومه خزایی تا ۱۳ تیرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه سه نقطه اجرا می شود.

همچنین مطالعه کنید:

۱۵۰ ولاگ از ۲۴ استان کشور به جشنواره فیلیمومدرسه رسید

به گزارش کسب و کار نیوز، میثم حیدری، مدیر اجرایی فیلیمومدرسه با بیان این خبر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.