صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / چشمی: کی‌روش روحیه جنگندگی‌اش را به کل تیم داده است

در مراسم استقبال از تیم ملی؛

چشمی: کی‌روش روحیه جنگندگی‌اش را به کل تیم داده است

بازیکن تیم‌ملی می‌گوید انتقاد از بازیکنان تیم‌ملی همیشه وجود داشته است اما تمام تلاش بازیکنان، شاد کردن دل مردم بوده است.

روزبه چشمی

به گزارش کسب و کار نیوز، روزبه چشمی پس از بازگشت تیم‌ ملی فوتبال به ایران اظهار کرد: ما توانستیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. فکر می‌کنم اگر خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم اما بدشانس بود.

بازیکن تیم‌ملی که جام‌جهانی را پس از دیدار نخست مقابل مراکش به خاطر مصدومیت در تمرین‌ها از دست داد، درباره حواشی که قبل از جام‌جهانی برای برخی از بازیکنان وجود داشت، توضیح داد: همیشه این انتقاد به حق یا ناحق وجود دارد. تمام تلاش ما این بود که در زمین بهترین عملکرد را داشته باشیم که نتایج هم این هدف را نشان می‌دهد. مردم امشب با وجود این که در شرایط بد زمانی و مکانی به ایران آمدیم، به استقبال ما آمدند. بزرگ‌ترین هدف ما این بود که دل مردم را شاد کنیم. کل دنیا باید به مردم ایران و فوتبال ایران احترام بگذارند. فکر می‌کنم این شادی دستاورد تلاش بازیکنان و کادر فنی است. امیدوارم تیم‌ملی همچنان موفق باشد تا مردم هم شاد باشند.

او ادامه داد: کی‌روش روحیه جنگدگی‌اش را به کل بازیکنان و تیم داده است. تمام تمرکز این بود که بهترین عملکردمان را به دور از حواشی به نمایش بگذاریم. انتقاداتی به حق یا ناحق از تیم‌ملی بود اما بازیکنان تمام تلاششان را برای تیم کشورشان انجام دادند. خدا را شکر که بهترین عملکرد را با تیم‌ملی داشتیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.