صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / چرا وزارت نفت فرصت شغلی پالایشگاه آبادان را به افراد غیربومی سپرده است
چرا وزارت نفت فرصت شغلی پالایشگاه آبادان را به افراد غیربومی سپرده است

نماینده آبادان:

چرا وزارت نفت فرصت شغلی پالایشگاه آبادان را به افراد غیربومی سپرده است

نماینده مردم آبادان در مجلس از وضعیت آب شرب، ریزگردها و عدم رسیدگی به این معضلات انتقاد کرد و همچنین گفت: وزارت نفت فرصت شغلی پالایشگاه آبادان را به افراد غیربومی واگذار کرده است.

جلیل مختار

به گزارش کسب و کار نیوز، جلیل مختار در نطق میان دستور در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس تاکید کرد: توقع می‌رود در شرایط فعلی تمامی ارکان نظام همدل و همراه و حاضر در صحنه بوده و با خدمت صادقانه به ملت ایران نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی با اشاره به مسائل حوزه انتخابیه‌اش، گفت: مردم ولایتمدار و شجاع خطه آبادان همواره در مقابل دشمنان ایستاده‌اند، آیا سزاوار است که این مردم با توجه به برخورداری از نعمت‌هایی چون نفت،‌ گاز، پتروشیمی و … در محرومیت به سر ببرند؟ لیکن با بی‌تدبیری و عدم توجه دولتمردان هیچگونه اقدام موثری تاکنون به عمل نیامده و روز به روز نرخ بیکاری اضافه شده و مهاجرت هم اتفاق افتاده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس همچنین بیان کرد: چرا وزارت نفت آخرین امید جوانان آبادانی که اشتغال در فاز دو پالایشگاه آبادان بوده را از بین برده و این فرصت شغلی را به افراد غیربومی واگذار کرده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: ریزگردها و مشکلات ناشی از آن دو دهه است که مردم را درگیر کرده اما همچنان این معضل به قوت خود باقی است.

مختار در پایان به مساله و وضعیت آب شرب در مناطق آبادان و شادگان اشاره کرد و گفت: هر دولتی که سر کار آمده قول اصلاح آن را داده اما در عمل این وضعیت روز به روز بدتر شده است. مردم متاسفانه از آبی استفاده می‌کنند که واقعا قابل شرب و استفاده نیست، چرا تاکنون این خواسته حیاتی محقق نشده است؟

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.