چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / رضایی: هدف نتانیاهو از پیام اخیر، ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است

رضایی: هدف نتانیاهو از پیام اخیر، ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیام متزورانه نتانیاهو به مردم ایران به بهانه موفقیت‌های تیم ملی فوتبال را نشان از پشت‌پرده اقدامات رژیم صهیونیستی و آمریکا جهت ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت دانست و گفت: بهتر است رژیم صهیونیستی هیچگاه فراموش نکند که جزو حاکمان منفور دنیاست و مردم ایران از رژیم صهیونیستی منزجر است.

محمدابراهیم رضایی در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به پیام ویدیویی اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به بهانه درخشش اخیر تیم ملی فوتبال در جام جهانی روسیه گفت: پیام ویدیویی نتانیاهو در دو بخش تقسیم شده که یکی مربوط به تیم ملی فوتبال و دیگری اعتراضات اخیر بود.

وی افزود: آمریکایی‌ها بخصوص مشاور آقای ترامپ یعنی نماینده آمریکا در سازمان ملل در برنامه‌ریزی با اسرائیلی‌ها اعلام کرده بودند که در تیرماه برنامه‌هایی در ایران دارند. آنها برای فشار به بازار و ایجاد آشوب‌هایی سازمان‌دهی کردند که این رفتارها باعث ایجاد تحرکاتی در بین دو یا سه هزار نفر شد. مشخص بود که مردم کسبه نیز همراهی نکردند.

رضایی ادامه داد: آنها امید داشتند که بتوانند شکافی بین مردم و حکومت ایجاد کنند به همین دلیل نتانیاهو پیام ویدیویی را به بهانه درخشش فوتبالیست‌ها و حمایت از ورزشکاران منتشر کرد تا از این فضای روانی استفاده کند و از آن طرف حرکت تخریبی را در نظام دنبال نماید.

این نماینده مجلس پیام ویدیویی نتانیاهو را دارای جنبه روانی و تبلیغاتی دانست و گفت: البته مردم اعتنایی به چنین اقداماتی نمی‌کنند. صهیونیست‌ها منفورترین حاکمان در دنیا هستند. آنها زنان و کودکان بی‌پناه را می‌کشند و مردم ما از صهیونیست‌ها منزجر هستند و قطعا عکس‌العمل مناسب نشان خواهند داد.

وی در پایان گفت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال این بود که از برد تیم ملی فوتبال ایران و درخشش در جام جهانی روسیه برای منافع خود استفاده کند تا شکاف بین مردم و حاکمیت ایجاد کند که قطعا خیالی بیش نیست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.