صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / حدادی و تفتیان در لیگ الماس پاریس به میدان می‌روند

حدادی و تفتیان در لیگ الماس پاریس به میدان می‌روند

در مرحله هفتم رقابت‌های دو و میدانی لیگ الماس پاریس تفتیان و حدادی رقابت خواهند کرد.

احسان حدادی

به گزارش کسب و کار نیوز، مرحله هفتم مسابقات دو و میدانی لیگ الماس، شنبه ۹ تیرماه در پاریس برگزار می‌شود. در این رقابت‌ها احسان حدادی در پرتاب دیسک و حسن تفتیان در ۱۰۰ متر، نمایندگان دو و میدانی ایران در ورزشگاه چارلی شهر پاریس نیز حضور دارند.

فدریک داکرز از جاماییکا، لولاسون یوهان از فرانسه، میسون فینلی از آمریکا، آندریوس گودزیوس از لیتوانی، کریستوف هارتینگ و دنیل جیسنسکی از آلمان، پیوتر مالاچوفسکی و روبرت اوربانک از لهستان، فیلیپ میلانوف از بلژیک، دنیل استال از سوئد و لوکاس ویس شیدینگر بلژیکی رقبای احسان حدادی آسیا در این مسابقات هستند.

در رقابت‌های حاشیه‌ای مسابقات لیگ الماس در ماده ۱۰۰ متر نیز هنریکو بروینت ژیس و تاندو رو تو از آفریقای جنوبی، پائولو آندره از برزیل، محمد فال و کریستوف لماتره از فرانسه، کوراندی مارتینا از هلند، عبدالله اکبر محمد از عربستان سعودی به همراه حسن تفتیان به رقابت خواهند پرداخت.
 احسان حدادی در مسابقات دایموند لیگ رُم با رکورد ۶۵٫۹۳ متر سوم شد و در مسابقات اُسلو نروژ با رکورد ۶۷٫۵۵ متر به عنوان نایب قهرمانی رسید. حدادی در رقابت‌های دایموند لیگ استکهلم نیز با رکورد ۶۷٫۶۸ متر به مقام سومی دست یافت.

همچنین حسن تفتیان در مسابقات حاشیه‌ای دایموند لیگ استکهلم سوئد با زمان ۱۰٫۰۷ ثانیه ضمن ثبت بهترین رکورد فصل خود به عنوان نخست رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.