صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / توافق مسکو و واشنگتن برای برگزاری دیدار ترامپ و پوتین
توافق مسکو و واشنگتن برای برگزاری دیدار ترامپ و پوتین

توافق مسکو و واشنگتن برای برگزاری دیدار ترامپ و پوتین

مشاور سیاست خارجی کرملین اعلام کرد، مسکو و واشنگتن توافق کرده‌اند که دیدار رهبران آمریکا و روسیه در آینده‌ای نزدیک برگزار شود.

دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری رویترز، جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا در جریان سفرش به مسکو با ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهوری روسیه دیدار کرد.

یوری اوشاکوف، مشاور سیاست خارجی رییس‌جمهوری روسیه پس از این دیدار از توافق مسکو و واشنگتن برای برگزاری دیدار دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا و همتای روس او خبر داد.

وی اظهار کرد، این دیدار در کشور ثالث مورد توافق دو طرف انجام خواهد شد و برای تمهیدات مربوط به آن چند هفته دیگر زمان لازم است.

مشاور سیاست خارجی کرملین تصریح کرد، دو طرف زمان و مکان برگزاری این دیدار را فردا (پنج‌شنبه) اعلام خواهند کرد و در حال کار روی سایر جزئیات هستند.

اوشاکوف با بیان این که این دیدار از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی شده بود، اضافه کرد: این دیدار نه تنها برای روسیه و آمریکا بلکه برای اوضاع بین‌المللی از اهمیت بالایی برخوردار است. فکر می‌کنم این دیدار رویداد بین‌المللی اصلی تابستان خواهد بود.

بر اساس گزارش رویترز، انتظار می‌رود این دیدار پس از حضور ترامپ در نشست سران ناتو و سفرش به انگلیس در ماه آینده، انجام شود. یک مقام‌ ارشد آمریکایی از پایتخت فنلاند به عنوان گزینه محتمل برای مکان برگزاری این دیدار یاد کرده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.