صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / گفتمان کارآفرینی و توسعه در استان یزد شکل گرفته است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد:

گفتمان کارآفرینی و توسعه در استان یزد شکل گرفته است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در نشست شورای سیاستگذاری استانی دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر گفت: خوشبختانه گفتمان کارآفرینی و توسعه در استان ‌با نگاه ویژه به تولیدات دانش بنیان شکل گرفته است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌روز سه شنبه پنجم تیرماه نشست شورای سیاستگذاری استانی دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر به ریاست “‌علی ‌زینی وند” ‌معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و با حضور “‌رحیم سرهنگی”‌ مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی و اعضای این شورا در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت های خوب انجام شده از سوی کانون کارآفرینی استان، ‌گفت: خوشبختانه گفتمان کارآفرینی و توسعه در استان شکل گرفته است.
زینی وند ادامه داد: ‌امروز نگاه ویژه به بخش خصوصی و کارآفرینان از راهبردهای اصلی مدیریت ارشد استان است و دولت تلاش می کند تصدی گری خود را کاهش دهد و امور را به بخش خصوصی واگذار کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار افزود: ‌لازم است تسهیلات ارزان قیمت به سمت صنایع و تولیدات دانش بنیان هدایت شود زیرا شرایط اقلیمی یزد، آسیب پذیری در حوزه محیط زیست و بحران آب استان ایجاب می کند به سمت صنایع های تک، ‌دانش بنیان و حوزه گردشگری گام برداریم.
وی ضمن اشاره به استقرار میز خدمت در ادارات استان از اول تیرماه از رسانه ها و صدا و سیمای استان خواست در این رابطه به مردم اطلاع رسانی کنند.
زینی وند درپایان سخنان خود مزایای میز خدمت را برشمرد و گفت: ‌ارایه خدمات بهتر به مردم، ‌افزایش رضایت جامعه، ‌مبارزه با فساد اداری، ‌تکریم ارباب رجوع و کاهش زمان رسیدگی به درخواست های مراجعه کنندگان به ادارات ازجمله ویژگی های استقرار میز خدمت در دستگاه هاست.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.