صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / مجوزی برای اکران فیلم خارجی نداده‌ایم
مجوزی برای اکران فیلم خارجی نداده‌ایم

سخنگوی شورای صنفی نمایش :

مجوزی برای اکران فیلم خارجی نداده‌ایم

سخنگوی شورای صنفی نمایش، صدور هرگونه مجوز از طرف این شورا برای اکران فیلم‌های خارجی در سینماهای کشور را رد کرد.

غلامرضا فرجی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا، درباره برخی اخبار منتشر شده از اکران دو فیلم خارجی در پردیس های سینمایی تهران، گفت: نمایش هرگونه فیلم خارجی در سینماهای کشور باید مجوز شورای صنفی نمایش را داشته باشد و این شورا در جلسات اخیر خود هیچ گونه مجوزی در این زمینه صادر نکرده است.
وی افزود: نمایش فیلم خارجی حتی در جلسات شورای صنفی نمایش، طرح موضوع هم نشده است و هیچ درخواستی هم نداشته ایم بنابراین برای اگر اثری اکران شده باشد بدون مجوز و غیرمجاز است.
سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: البته برخی پردیس‌ها به صورت انفرادی، مجوز مستقیم از وزارت ارشاد به صورت ماهانه می گیرند و در این صورت می توانند به صورت «سینما تک» یعنی تنها یک سئانس فیلم مورد نظر را اکران کنند.
فرجی خاطرنشان کرد: این موضوع حتما در جلسه آتی شورای صنفی نمایش بررسی و در صورت غیر مجاز بودن به کمیته تخلفات ارجاع داده خواهد شد.
به گزارش کسب و کار نیوز، طی چند روز اخیر برخی از رسانه ها از آغاز بلیت فروشی در دو پردیس «کورش» و «مگامال» برای اکران فیلم خارجی «تمام پول های جهان» به کارگردانی ریدلی اسکات خبر داده اند.
فراهنگ**۹۲۴۶**۱۰۵۵

همچنین مطالعه کنید:

رئیسی: هرگونه هزینه در سینما، سرمایه‌گذاری برای کشور است

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جریان نظارت ستادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.