صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / فخیم زاده در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارد
فخیم زاده در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارد

فخیم زاده در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر قرار دارد

مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس گفت که مهدی فخیم زاده کارگردان و بازیگر سینما هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان آیت الله طالقانی این شهرستان بستری است .

به گزارش کسب و کار نیوز ، فخیم زاده حوالی ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه در جاده رادیو دریای چالوس دچار سانحه و زخمی شد.
حدیث کردگلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : کارهای درمانی برای بهبود هر چه زودتر این بازیگر سینما بلافاصله پس از ورود به بیمارستان چالوس انجام و مشخص شد که وی از ناحیه سر ، گردن و قفسه سینه دچار ضرب دیدگی شده است .
وی گفت که فخیم زاده به علت ضربه وارده به قفسه سینه دچار مشکل تنفسی است و به همین خاطر به وی داروهای خواب آور داده شده و به بخش آی سی یو انتقال یافت و تحت نظر قرار دارد.
مدیر شبکه بهداشت چالوس توضیح داد : معمولا به بیمارانی که داروهای آرام بخش تزریق می شود باید تحت نظر باشند تا بتوان بعد از بازگشت به حالت عادی ضریب هوشیاریشان را اندازه گیری کرد .
کردگلی گفت : در ساعات آینده که پزشکان بتوانند ضریب هوشیاری را اندازه گیری کنند ، می توان اظهار نظر قطعی کرد و ما امیدواریم که حال این هنرپیشه تا آن زمان بهبود یابد.
شاهدان عینی هم به خبرنگار ایرنا گفتند که فخیم زاده برای ارزیابی صحنه فیلم برداری از خیابان رادیو دریای چالوس با موتورسیکلت در حال حرکت بود که با یک دستگاه موتور سیکلت دیگر برخورد کرد و مجروح شد.
فخیم زاده ۷۶ ساله برای فیلمبرداری صحنه های پایانی و بازی در فیلم جدیدش با عنوان «مشت در وقت اضافه» که در ژانری کمدی می باشد چندی است که به همراه تیم کاریش به چالوس سفر کرد.
۷۰۷۸/۱۶۵۴

همچنین مطالعه کنید:

رئیسی: هرگونه هزینه در سینما، سرمایه‌گذاری برای کشور است

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جریان نظارت ستادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.