صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / دستگیری شکارچیان متخلف در منطقه ممنوعه

دستگیری شکارچیان متخلف در منطقه ممنوعه

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشمر از دستگیری چندین متخلف شکار و صید از ابتدای امسال در منطقه شکار ممنوع سید مرتضی خبر داد.

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ساوه

مهدی جمعه پور در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از ابتدای امسال پنج گروه شکارچی متخلف در قالب ۱۰ نفر در این منطقه دستگیر شده‌اند.

وی در همین خصوص از دستگیری متخلفین شکار یک راس میش و بره در منطقه شکار ممنوع سیدمرتضی در شب گذشته خبر داد.

رئیس اداره حفاظت محیط ‌زیست کاشمر عنوان کرد: با حضور شبانه روزی ماموران یگان حفاظت کاشمر چهار نفر متخلف که با قساوت قبل و بی رحمی تمام اقدام به شکار یک راس میش و یک راس بره وحشی نموده بودند، دستگیر و شبانه راهی بازداشتگاه شدند.

وی اظهار کرد: از این متخلفین در منطقه یک قبضه سلاح دولول قاچاق، یک قبضه سلاح تکلول و یک قبضه سلاح دولول بهمراه هشت تیر فشنگ چهارپاره، دو دستگاه دوربین چشمی و سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط گردید.

جمعه پور با بیان اینکه متخلفین بصورت تیمی اقدام به تاراج حیات وحش می‌نمودند، بیان کرد: بعد از دستگیری مجوز بازرسی از منزل متخلفین نیز از دادستان عمومی و انقلاب کاشمر اخذ که اجزای شکار شده یک راس قوچ ومیش وحشی نیز طی بازرسی از منزل متخلفین کشف و پس از صورت‌جلسه تحویل مراجع قضایی گردید.

وی افزود: رئیس دادگستری و دادستان کاشمر نیز با اطلاع از این پرونده با بیان اینکه با افرادی که با حقوق عامه مردم را با قساوت قلب و نسل کشی از بین می‌برند، برخورد قاطع صورت می‌گیرد دستور رسیدگی سریع پرونده را صادر کردند.

رئیس اداره حفاظت از محیط‌زیست کاشمر در انتها با بیان اینکه حضور شبانه روزی ماموران یگان حفاظت کاشمر در چند گروه در مناطق تحت مدیریت موجب شده تا افرادی که قصد تاراج تنوع زیستی شهرستان را دارند قبل از خروج از منطقه در محل وقوع جرم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شوند، گفت: یگان حفاظت محیط زیست کاشمر بصورت شبانه روزی با شماره تلفن ۰۹۱۵۷۲۲۶۴۳۲ آماده دریافت گزارشات مردمی برای حفاظت از میراث طبیعی شهرستان است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.