صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / انتقاد نماینده سروستان از عدم انتقال کارخانه سیمان فارس به خارج از شهر

انتقاد نماینده سروستان از عدم انتقال کارخانه سیمان فارس به خارج از شهر

نماینده مردم سروستان در مجلس گفت: متاسفانه علی رغم اینکه کارخانه سیمان فارس با تکنولوژی چهل سال قبل در حال فعالیت و منشا بسیاری از  بیماری‌ها است با وجود فراهم شدن زمینه‌های لازم به خارج از شهر انتقال نیافته است.

داریوش اسماعیلی

 به گزارش کسب و کار نیوز، داریوش اسماعیلی در تذکری شفاهی به وزیر تعاون، کار وفاه اجتماعی و سازمان محیط زیست در پایان جلسه علنی امروز ضمن گرامی داشت هفتم تیرماه بیان کرد: در انتقال کارخانه سیمان فارس  از مرکز شیراز  به  خارج از شهر باید اقدام عاجل صورت بگیرد.

اسماعیلی افزود:متاسفانه علی رغم اینک این کارخانه سیمان با تکنولوژی چهل سال قبل در حال فعالیت است و منشا بسیاری از بیماری‌ها در مرکز شهر است و همه مقدمات کار انجام شده و شهرداری و شورای شهر شیراز زمینه‌های لازم رابرای انتقال کارخانه فراهم کرده است و مدیرعامل شرکت شستا کلنگ کارخانه را در خارج از شهر زده است اما با کمال تاسف اقدامی صورت نگرفته است وهیچ کس پاسخگوی این امر نیست.

وی در ادامه بیان کرد: اگر اینگونه است چرا سازمان محیط زیست ساکت است و با وجود این که شاهد است مردم شیراز هر روز بر مریضی‌هایشان افزوده می شود و سرطان در شهر شیراز به دلیل وجود این کارخانه در مرکز این شهر بیداد می‌کند اقدامی انجام نمی‌دهند؟. چرا سازمان محیط زیست که مسئول  این امر است تذکری نمی‌دهد و کارخانه را  تعطیل نمی‌کند؟

اسماعیلی در پایان گفت: سازمان محیط زیست باید به این موضوع وارد شود و مسئولیت انسانی و قانونی خود را انجام دهد.

انتهای پیام 
 

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.