صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / کی‌روش: برانکو و دوستانش به دنبال تصاحب ساختمان پک بودند
کی‌روش: برانکو و دوستانش به دنبال تصاحب ساختمان پک بودند

دیشب راحت خوابیدیم چون با افتخار بازی کردیم

کی‌روش: برانکو و دوستانش به دنبال تصاحب ساختمان پک بودند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید پس از بازی با پرتغال به راحتی استراحت کرده چون با افتخار مقابل این تیم بازی کردند.

کارلوس کی‌روش

به گزارش کسب و کار نیوز، کارلوس کی‌روش در آستانه بازگشت تیم ملی فوتبال ایران به تهران اظهار کرد: بسیار خوشحال هستیم چرا که پس از اتمام بازی مقابل پرتغال توانستیم به راحتی استراحت کنیم و بخوابیم چون افتخار کسب کردیم و هواداران به تیم ملی افتخار می‌کنند و به این تیم می‌نازند. مطمئنا باید اجازه دهیم از این به بعد بازیکنان صحبت کنند. همانطور که پژمان منتظری قبل از بازی به من گفت اجازه بده بازیکنان خودشان صحبت کنند و در زمین حرف‌هایشان را بزنند به خاطر این که آنها مستحق این افتخار و تحسین هستند. قهرمان‌های واقعی بازیکنان‌مان هستند چرا که دیشب عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و تلاش زیادی از خود نشان دادند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: من اصولا مربی‌ای نیستم که باخت را دوست داشته باشم. از باخت متنفر هستم و پس از باخت از درون حالت اسیدی به من دست می‌دهد. درد و دلشوره را احساس می‌کنم. الان زمان آن است که چشم در چشم با کسانی صحبت کنم که به برنامه آماده‌سازی تیم ملی لطمه زدند؛ برنامه‌ای که می‌توانست تغییر نهایی را ایجاد کند. تغییراتی که می‌توانستیم در بازی اول، دوم و سوم ببینیم در این آماده‌سازی‌ها حاصل می‌شد که به آن لطمه خورد.

او گفت: الان مستقیم و چشم در چشم صحبت می‌کنم. آن جزئیات کوچک که می‌توانست به تیم ما کمک کند اما لغو شدن آن از اردوی دوبی شروع شد. آماده‌سازی که در ذهن داشتیم متاسفانه به هم خورد. الان مستقیم به آقای برانکو و افرادی که از او حمایت کردند می‌گویم که با این کارها به برنامه تیم ملی لطمه خورد.

کی‌روش ادامه داد: بعد از آن اتفاقات دیگر هیچ چیزی در تیم ملی مثل قبل نشد. متاسفانه اختلافاتی در تیم ملی بین کادر فنی به وجود آمد و اتفاقاتی رخ داد که هیچ چیز مثل گذشته نشد. متاسفانه به برنامه‌های تیم ملی لطمه خورد که ناشی از کارهای برانکو بود. این‌گونه سمپاشی‌هایی که آقای پروفسور انجام می‌دهند را کاملا می‌شناسیم. او متاسفانه فراموش کرد که در یک سال گذشته طبق برنامه ما از بازیکنانی مانند وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، روزبه چشمی، پژمان منتظری و غیره به تیم ملی دعوت به عمل آوردیم و هر هفته حداقل یک روز و نیم در اختیار کادر فنی تیم ملی بودند و ما به آنها رسیدگی می‌کردیم. او فراموش کرد که دیشب رامین رضاییان و مهدی طارمی هم در زمین بودند، همان کسانی که برانکو آنها را از تیمش بیرون انداخت. دیشب آزمون و جهانبخش هم در زمین بازی کردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: من می‌دانم دلیل تعریف و تمجید او از بازیکنان داخلی به خاطر چیست. به این خاطر است که اختلاف‌افکنی به وجود بیاورد. فراموش کردید که از رامین رضاییان و مهدی طارمی تمجید کنید. شما نه‌ تنها این دو بازیکن را دست‌کم گرفتید بلکه در تیم ملی ایجاد مشکل کردید. شما و دوستانتان فراموش کردید که به دنبال تصاحب ساختمان پک بودید.

ادامه دارد…

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.