صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / واردات جنس با دلار ۴۲۰۰ و فروش آن به قیمت دلار ۸ هزار تومانی خیانت است
واردات جنس با دلار ۴۲۰۰ و فروش آن به قیمت دلار ۸ هزار تومانی خیانت است

استاندار خراسان شمالی:

واردات جنس با دلار ۴۲۰۰ و فروش آن به قیمت دلار ۸ هزار تومانی خیانت است

استاندار خراسان شمالی گفت: واردات جنس با دلار 4200 تومانی و فروش آن به قیمت دلار 8 هزار تومانی خیانت به مردم و کشور است.

استاندار خراسان شمالی

محمدرضا صالحی در حاشیه نشست مجمع مشورتی جوانان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در کل کشور  در بخش واردات، حتی یک مورد نداریم که کسی ثبت سفارش جنس کرده و آن را با دلار ۴۲۰۰ تومانی وارد نکرده باشد و حتی  برخی از اجناس با قیمت دلار ۷۵۰ تومان وارد می شود یعنی دولت ۳۵۰ تومان هم یارانه گذاشته است.

وی ادامه داد: اما چه شده که بعضی با دلار هفت هزار تومانی و هشت هزار تومانی کار می کنند، چه در سطح استان و چه در سطح ملی، رانت به‌خصوصی برای خودشان تعریف کرده اند که لازم است قوه قضائیه وارد عمل شود و با گران‌فروشان برخورد کند.

استاندار خراسان شمالی گفت: از منظر ما گرانی وجود دارد اما گرانی بی پایه‌ای است، اگر جنس، قاچاق است که با دلارهای ارزان‌تر باید آورده شود و اگر جنسی است که از مبادی خروجی و گمرک آمده یک مورد نیست که کسی بگوید ثبت سفارش دادم و با دلار هشت هزار تومانی جنس آورده ام.

وی ادامه داد: ثبت سفارش قانونی اجناس برای واردات، امسال ۲۰ درصد بیش از بهار پارسال بوده است.

استاندار خراسان شمالی گفت: ترامپ می خواهد جنگ اقتصادی راه بیندازد و فشار اقتصادی، فشار روانی و فشارهای مختلفی وارد کند و ما انتظار داریم مردم  و اصناف مثل همیشه با حمایت از ارکان نظام همکاری کنند و هر جا بگویند پایه خرید ما این قیمت بوده و سود منطقی بر روی کالا کشیده شده است، دستشان را هم می بوسیم اما اینکه دلار در بازار قاچاق قیمت خاص داشته باشد و کسی با دلار ۴۲۰۰ تومانی جنس وارد کند و با قیمت دلار ۸ هزار تومانی به فروش برساند قطعا خیانت است که انشاالله قوه قضاییه برخورد می کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.