صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / نانواکناری: نتیجه اقدامات آمریکا با خروج از مجامع بین‌المللی،‌ انزوا و شکست خواهد بود
نانواکناری: نتیجه اقدامات آمریکا با خروج از مجامع بین‌المللی،‌ انزوا و شکست خواهد بود

نانواکناری: نتیجه اقدامات آمریکا با خروج از مجامع بین‌المللی،‌ انزوا و شکست خواهد بود

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به خروج آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل، گفت: رییس‌جمهور آمریکا با انجام اقداماتی همچون خروج از معاهده پاریس، برجام و در مقطع فعلی شورای حقوق بشر سازمان ملل، روندی در پیش گرفته که ادامه آن باعث انزوای آمریکا و شکست خواهد شد.

نانواکناری

ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با ایسنا، ‌اظهار کرد: آمریکایی‌ها هیچ پایبندی بر اصول دیپلماسی ندارند. در آمریکا قانون جنگل حاکم است، آنها هر طور که بخواهند اقدام می‌کنند، روزی از معاهده پاریس خارج می‌شوند و امروز علیرغم تمامی ادعاهای حقوق بشری‌شان از شورای حقوق بشر سازمان ملل خارج شدند.

به گفته وی، این اقدامات آمریکا برای رسیدن به مقاصد خود و قلدرمآبی در جهان است، حال اینکه ادامه این روند نتیجه‌ای جز انزوای آمریکا و شکستش را در پی نخواهد داشت.

نانواکناری با بیان اینکه «افکار عمومی نسبت به اقدامات آمریکا روشن شده است» گفت: افکار عمومی به خوبی اقدامات نابخردانه آمریکا را رصد می‌کنند و همه به اقدامات ترامپ آگاه هستند البته رییس‌جمهور آمریکا با پشتوانه دولت‌هایی همچون عربستان و سکوت بقیه کشورها دست به این اقدامات زده است اما نتیجه اقداماتش، انزوای آمریکا خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.