صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / قدردانی وزیر ورزش از پیام های رهبر معظم انقلاب برای تیم ملی
قدردانی وزیر ورزش از پیام های رهبر معظم انقلاب برای تیم ملی

قدردانی وزیر ورزش از پیام های رهبر معظم انقلاب برای تیم ملی

وزیر ورزش و جوانان در متنی از پیام های دلگرم کننده رهبر انقلاب قدردانی کرد.

سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر  در پاسخ به پیام های دلگرم کننده رهبر معظم انقلاب و با قدردانی از ایشان گفت: جامعه بزرگ ورزش و جوان ، جام جهانی را با خاطره خودباوری، غیرت، حمایت وصف ناپذیر مردم و تلاش بزرگ بهترین جوانان این کشور در مسابقاتی به یادماندنی به پایان رساند؛ پایانی که البته سرآغاز رویشی جدید برای موفقیت های آینده ورزش ایران عزیز است.
نگاه بلند و امیدبخش حضرتعالی به حضور ارزشمند و فرهنگی تیم ملی فوتبال ایران در عرصه معتبر و مهم جام جهانی با پیام های ارزشمندتان مانند همیشه موجب قوت قلب و دوچندان شدن انگیزه جوانان کشور برای حضوری مقتدرانه در جمع بهترین های فوتبال جهان شد.
اینجانب به عنوان خادم خانواده بزرگ ورزش و جوانان، مراتب قدردانی و تشکر وافر خود را به نمایندگی از اعضای تیم ملی، کادر فنی و مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران ورزش کشور نسبت به پیام های خاطره انگیز، موثر، امیدبخش و راهگشای رهبر فرزانه انقلاب  تقدیم می دارم.
امیدواریم از دعای خیر و رهنمودهای دلسوزانه حضرتعالی در موفقیت و بالندگی ورزش کشور و پرورش فرزندان ایران اسلامی، عزیز و سربلند  بیش از پیش بهره مند باشیم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.