صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / فرزین: تلاش خواهم کرد در جاکارتا علاوه بر کسب مدال، رکوردشکنی کنم
فرزین: تلاش خواهم کرد در جاکارتا علاوه بر کسب مدال، رکوردشکنی کنم

فرزین: تلاش خواهم کرد در جاکارتا علاوه بر کسب مدال، رکوردشکنی کنم

فرزین دارنده مدال طلای بازی‌های پاراالمپیک ریو درباره علت عدم حضورش در مسابقات قهرمانی کشوری گفت: به دلیل آسیب‌دیدگی سعی کردم در مسابقات قهرمانی کشور شرکت نکنم تا خود را برای بازی‌های آسیا اقیانوسیه، ژاپن و همچنین بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا آماده کنم.

مجید فرزین

مجید فرزین در گفت‌وگو با ایسنا درباره علت عدم حضورش در مسابقات قهرمانی کشوری وزنه‌برداری معلولان اظهار کرد: خوشحالم که امروز شاهد حضور وزنه‌برداران جوان در این رقابت‌ها هستم و استقبال خوبی از سوی استان‌ها برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشوری وزنه‌برداری صورت گرفته است. من به دلیل آسیب‌دیدگی مختصری که داشتم با صلاحدید کادر فنی در این رقابت‌ها شرکت نکردم که البته اگر آسیب دیده هم نبودم سعی می‌کردم در مسابقات شرکت نکنم و فرصت را به جوانان بدهم تا استعدادهای خوبی در این مسابقات در وزنه‌برداری معلولان شناسایی شویم.

وی گفت: من در مسابقات بین‌المللی جهانی و پاراالمپیک شرکت داشتم و از نظر رنکینک در جایگاه خوبی قرار دارم بنابراین نیازی به حضور در مسابقات قهرمانی کشوری نبود. در مسابقات جهانی مکزیک که سال گذشته برگزار شد در دسته ۸۰ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن شدم. البته در دسته ۸۸ کیلوگرم نیز این سهمیه را به خود اختصاص دادم اما صلاح بر این بود در دسته ۸۰ کیلوگرم در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا حضور پیدا کنم.

فرزین ادامه داد: در بازی‌های آسیا اقیانوسیه ژاپن که ۱۴ شهریورماه راهی این رقابت‌ها خواهیم شد در دسته ۸۰ کیلوگرم وزنه خواهم زد و تمام تلاشم بر این است رکورد خود را در این رقابت‌ها تا ۲۵۰ کیلوگرم ارتقا ببخشم تا آمادگی حضور در پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در جاکارتا کسب کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در پاراالمپیک توکیو در دسته ۸۰ کیلوگرم وزنه خواهید زد یا ۸۸ کیلوگرم، خاطرنشان کرد: این بستگی به نظر کادر فنی دارد که بخواهم در دسته ۸۰ کیلوگرم وزنه بزنم یا در ۸۸ کیلوگرم. به هر صورت من در هر دو دسته آماده رکوردشکنی هستم و تمام تلاشم بر این است تا در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا بهترین عملکرد را از خود ارائه دهم.

وی در پایان گفت: امیدوارم بتوانم با حضور موفق در جاکارتا و رکوردشکنی در این بازی‌ها در شرایط خوبی خود را برای شرکت در پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.