صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / ربیعی: مشوق ها به سمت کارآفرینی سبز هدایت می شوند
ربیعی: مشوق ها به سمت کارآفرینی سبز هدایت می شوند

ربیعی: مشوق ها به سمت کارآفرینی سبز هدایت می شوند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از هدف گذاری برای ایجاد یک میلیون شغل در کشور خبر داد و افزود: مشوق های در نظر گرفته شده به سمت کارآفرینی سبز هدایت می شوند.

به گزارش کسب و کار نیوز، «علی ربیعی» روز سه شنبه در افتتاحیه دوره آموزشی بین المللی آکادمی مشاغل سبز در سالن تلاش افزود: برای خدمات فنی و مهندسی و حمایت های فنی، رقم مناسبی اختصاص می یابد و مشوق ها به سمت کارآفرینی سبز انتقال خواهد یافت.
وی با تاکید بر لزوم راه اندازی پایگاه اطلاعات برای مشاغل سبز گفت: چند دستگاه می توانند نهاد اولیه شوند تا بتوانیم از اشتغال سبز حمایت کنیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره لزوم مصرف بهینه آب در کشور نیز گفت: در این زمینه کشور پرمصرفی هستیم و با فرهنگ سازی در جامعه می توان مصرف آب را مدیریت کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز، مشاغل سبز به کسب و کارهای مرتبط با فناوری پاک و دوستدار محیط زیست و به طور کلی مشاغلی که با تولید انرژی و محصولات پاک در ارتباطند، گفته می‌شود. این مشاغل ملزم به رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در واحدهای شغلی مربوط به خود هستند.
متخصصین منابع آب، ناظران انرژی، تکنسین‌های مهندسی محیط زیست، تکنسین‌های حوزه کشاورزی، نجّاران، درودگران ساختمان، کارگران ساختمانی و مهندسین برق از جمله مشاغل سبز شناسایی شده هستند.
ادامه دارد…
اقتصام*م.خ*۱۰۷۰**۲۰۲۵

همچنین مطالعه کنید:

برنامه‌ریزی دولت برای تامین برق پایدار صنایع با مشارکت مردم در تابستان امسال

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی افزود: امید است همانند سال‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.