صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / درخواست عریقات برای تحریم انتخابات شهرداری‌ قدس
درخواست عریقات برای تحریم انتخابات شهرداری‌ قدس

درخواست عریقات برای تحریم انتخابات شهرداری‌ قدس

سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) از فلسطینی‌های ساکن در قدس اشغالی خواست تا انتخابات شهرداری رژیم صهیونیستی را که قرار است ماه نوامبر آتی برگزار شود تحریم کنند.

عریقات

به گزارش کسب و کار نیوز، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، صائب عریقات، دبیرکل کمیته اجرایی ساف بر حمایت مطلق این سازمان از موضع تاریخی، ثابت و استوار ملت فلسطین و موسسات آن در قدس مبنی بر عدم مشارکت در انتخابات شهرداری رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

عریقات همچنین به شدت مشروعیت بخشی به اسرائیل به عنوان یک قدرتی که بر پایه اشغالگری ساخته شده و مشارکت در اجرای سیاست‌های استعماری، اشغال گرایانه و نژادپرستانه در شهر قدس را رد کرد.

وی افزود: با به رسمیت شناختن یک جانبه قدس به عنوان “پایتخت اسرائیل” از سوی آمریکا، مشارکت در انتخابات به اسرائیل برای ترویج طرحهای دیگرش کمک خواهد کرد.

دبیرکل کمیته اجرایی ساف تصریح کرد: شهردار اسرائیلی در قدس یکی از سلاح‌های اسرائیل است و آن را در اجرای طرح‌های استعمارگرایانه، شهرک سازی و طرح پاکسازی قومی کمک می‌کند.

وی همچنین از طرف‌های مختلف خواست اشغالگری و سیاست‌های رژیم اشغالگر در افزایش غیر قانونی شمار شهرک‌نشینان، تضمین یهودی سازی قدس را به رسمیت نشناخته و زیر بار اجرای قوانین اسرائیل در شهر قدس نروند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آغاز به کار اجلاس رسمی بانک توسعه اسلامی در ریاض با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی/مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.