صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / بررسی راهکارهای تحقق فرمایشات رهبری در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی
بررسی راهکارهای تحقق فرمایشات رهبری در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی

در کمیسیون فرهنگی انجام شد

بررسی راهکارهای تحقق فرمایشات رهبری در حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اعضای کمیسیون برای پیاده‌سازی فرمایشات مقام معظم رهبری را در زمینه های مهمی چون حل آسیب‌های اجتماعی، ایجاد اشتغال برای جوانان و حل مشکلات اقتصادی مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

کمیسیون اجتماعی مجلس

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،سیده فاطمه ذوالقدر  گفت: در جلسه امروز کمیسیون فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه‌های  فرهنگی و اقتصادی که در آخرین دیدار  نمایندگان با ایشان مطرح شد را به بحث و تبادل نظر گذاشتیم.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: اعضای کمیسیون در جلسه امروز راهکارها و پیشنهادات‌شان را برای عملی کردن خواسته‌های ایشان مطرح و مورد بررسی قرار دادند.  کمیسیون طبق فرمایشات و مطالبات رهبر انقلاب برنامه یکساله خود را تدوین خواهد کرد همچنین اعضا اولویت‌هایی که باید در امور فرهنگی و اقتصادی مورد نظر باشد و طرح‌ها و لوایحی که در این ردیف قرار می گیرند تا نیازها و مطالبات جامعه با سرعت بیشتری دنبال شود را  فهرست‌بندی کنند.

وی همچنین طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده و طرح نظارت بر سازمان صدا و سیما را از جمله مصادیق فهرست‌بندی شده اعلام کرد و افزود: با توجه به مشکلات و نقدهایی که به دنبال عدم نظارت بر سازمان صدا و سیما وجود دارد طرح نظارت بر سازمان صدا و سیما در اولویت‌هایی قرار گرفت که باید با دقت و سرعت بیشتری مورد بررسی کمیسیون قرار بگیرد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین از سفر دو روزه کمیسیون متبوعش به نیشابور برای شرکت در مراسم سالروز ورود امام رضا (ع) به نیشابور و بازدید از مراکز فرهنگی و تاریخی این شهر خبر داد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.