صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / انصاری فرد: طارمی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است/کاش گل من با صعود تیم ملی همراه بود
انصاری فرد: طارمی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است/کاش گل من با صعود تیم ملی همراه بود

گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به روسیه

انصاری فرد: طارمی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است/کاش گل من با صعود تیم ملی همراه بود

مهاجم تیم ملی می‌گوید طارمی نباید به خاطر فرصتی که در لحظات پایانی دیدار با پرتغال از دست داده مورد سرزنش قرار بگیرد.

دیدار تیم‌های ایران و پرتغال سومین بازی مرحله گروهی

به گزارش کسب و کار نیوز، کریم انصاری فرد زننده تک گل ایران مقابل پرتغال پس از تساوی یک بر یک مقابل این تیم و حذف از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار کرد: حیف شد که از این جام جهانی حذف شدیم. سال‌ها حسرت امروز را خواهیم خورد. از اتفاقی که امروز افتاد می‌توانیم درس بگیریم و من به آن افتخار خواهم کرد.

وی ادامه داد: افتخار می‌کنم که کنار چنین بازیکنانی بازی می‌کنم و برای پیراهن کشورم می‌جنگم. کادر فنی تمام تلاش خود را کرد و همه ثمره آن را در زمین دیدند. ما پا به پای بهترین تیم‌های دنیا جنگیدیم. حق ما پیروزی و صعود به عنوان تیم اول بود. همه شاهد بودند که حق ما چنین چیزی بود و امیدوارم مسئولان ما در مسابقه‌های آینده حمایت کنند. امیدوارم با قهرمانی در جام ملت‌ها دل مردم را شاد کنیم.

انصاری فرد اضافه کرد: مردم ما منتظر پیروزی و صعود از گروه بودند. بابت گلی که زدم خدا را شکر می‌کنم اما این گل به ثمر نشستن زحمت تمام بازیکنان بود. اگر این گل با صعود تیم ملی همراه بود خیلی قشنگ‌تر بود.

مهاجم تیم ملی درباره رکورد تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ گفت: تیم ما همیشه می‌خواسته در زمین حرف خود را بزند. سر خود را پایین انداخته‌ایم و برای این پیراهن جنگیده‌ایم. ما می‌خواستیم کنار هم یک تیم باشیم و از این به بعد نکته مهم حفظ این تیم برای جام ملت‌هاست. دوست داریم در قطر بدرخشیم و تیم ملی در دوره‌های بعدی جام جهانی از گروه خود صعود کند.

او در پایان گفت: شاید مردم ما کمی از مهدی طارمی دلخور باشند اما این افتخار من است که کنار بازیکنی چون طارمی بازی می‌کنم. طارمی همان کسی است که گل صعود ما را به جام جهانی زد. اگر ایران در جام جهانی مقابل اسپانیا و پرتغال یعنی قهرمانان جهان و اروپا به میدان رفت به خاطر گلی بود که مهدی به ازبکستان زد. او یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ ایران است و خواهد بود. امیدوارم در زندگی خود موفق باشد و به او خسته نباشید می‌گویم. طارمی تا آخرین لحظه جنگید و تمام سعی و تلاشش این بود که توپ آخر گل شود اما این اتفاق رخ نداد. ما همیشه در کنار او خواهیم بود. اگر طارمی آن فرصت را از دست داد، در واقع تمام بازیکنان تیم ملی بودند که این فرصت را از دست دادند. اگر ما شکست می‌خوریم با هم شکست می‌خوریم و اگر می‌بریم با هم می‌بریم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.