صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / پویول پولش را گرفت و از ایران رفت، حضور مانیش کنسل شد
پویول پولش را گرفت و از ایران رفت، حضور مانیش کنسل شد

نتایج تصمیم عجیب تلویزیون؛

پویول پولش را گرفت و از ایران رفت، حضور مانیش کنسل شد

بررسی‌های خبرنگار ایرنا پلاس حاکی از آن است که مبلغ حدود دومیلیارد تومان هزینه حضور اتوئو، پویول و مانیش، فوتبالیستهای کامرونی، اسپانیایی و پرتغالی به طور کامل از سوی اسپانسر برنامه 2018 پرداخت شده، هرچند تنها نفر اول در سیما حاضر شد.

براساس این گزارش، تصمیم ناگهانی صدا و سیما مبنی بر عدم حضور پویول، باعث شد حضور مانیش، مهاجم سابق پرتغال در شب بازی ایران و پرتغال هم لغو شود.

روز گذشته بعد از نامه انتقادی نایب رئیس مجلس به رئیس صداوسیما، میرباقری معاون سیما وارد میدان شد و در سخنان عجیبی مدعی شد صداوسیما از ابتدا هم تصمیمی برای حضور کارشناس خارجی در برنامه ۲۰۱۸ نداشته است.
وی با بیان این که هزینه حضور این چهره‌های خارجی از سوی اسپانسرها بوده گفت: رئیس شورای ورزش سیما بعد از بررسی و برای این‌که جلوی حواشی را بگیرد، رسما ابلاغ کرد دعوت از کارشناسان خارجی در برنامه‌های ورزشی و پرداخت چند صد میلیونی برای چند دقیقه حضور ولو این‌که از سوی اسپانسر هم صورت بگیرد، ممنوع و مخالف سیاست‌های رسانه ملی است.

به گزارش کسب و کار نیوز، کسانی که اندک اطلاعی از روند برنامه سازی در صدا و سیما داشته باشند، می دانند برای حضور یک مهمان در هر سطحی و در هر برنامه ای نیاز به هماهنگی های متعدد است. از این رو توضیحات میرباقری معاون سیما مبنی بر اینکه برای دعوت از پویول هماهنگی نشده است از این رو قابل پذیرش نیست. پیگیری‌های ما نشان می دهد پویول تمام پولش را از اسپانسر دریافت کرده و بدون حضور در برنامه به کشورش بازگشته است؛ رقمی در حدود ۶۰۰ میلیون که می توانست بخشهایی از این مبلغ از طریق آگهی برگردد.

اگر حرف میرباقری صحیح بود، پرسش اینجاست که اتوئو با کدام مجوز در شب بازی ایران و مراکش در برنامه فردوسی پور حاضر شد؟
حضور اتوئو، پویول و مانیش از مدتها قبل هماهنگ شده بود و مدیران صدا و سیما نیز از این دعوت خبر داشتند. قرار بود هرکدام برای بازیهای ایران حضور داشته باشند. تصمیم ناگهانی و بدون دلیل صدا و سیما مبنی بر عدم حضور پویول، باعث شد حضور مانیش، مهاجم سابق پرتغال در شب بازی ایران و پرتغال هم لغو شود.
بییندگان صدا و سیما روز به روز کمتر می شوند و مدیران این سازمان به جای علاج واقعه، با تصمیمات اینچنینی علاوه بر دلسرد کردن برنامه سازان امتحان پس داده ای چون عادل فردوسی پور، این تعداد اندک مخاطبان را هم از دست خواهند داد.

**گروه اخبار چندرسانه ای**ایرنا پلاس**

همچنین مطالعه کنید:

رئیسی: هرگونه هزینه در سینما، سرمایه‌گذاری برای کشور است

به گزارش کسب و کار نیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جریان نظارت ستادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.