صفحه اصلی / استان ها / کردستان / جذب ۱۲۰۰ حامی برای کودکان نیازمند کردستانی
جذب ۱۲۰۰ حامی برای کودکان نیازمند کردستانی

در ماه رمضان امسال صورت گرفت؛

جذب ۱۲۰۰ حامی برای کودکان نیازمند کردستانی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: کمیته امداد استان کردستان در ماه رمضان امسال 1200 حامی برای کودکان نیازمند جذب کرد.

محسنین

به گزارش کسب و کار نیوز، هیوا رحیمی در جمع خبرنگاران استان، با بیان اینکه یکی از طرح‌های ویژه این نهاد که در ماه مبارک رمضان اجرا شد طرح اکرام ایتام و محسنین بود، گفت: در ماه رمضان امسال یک هزار و ۲۰۰ حامی برای یک هزار و ۳۱۸ کودک یتیم و محسنین این استان جذب شد.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۲ نفر از این حامیان در خارج از این استان زندگی می‌کنند، افزود: کمک‌های خیران و حامیان به این کودکان می‌تواند در کنار خدمات کمیته امداد بسیاری از مشکلات و نیازهای آنها را رفع کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کردستان عنوان کرد: هم‌اکنون شش هزار و ۳۰۰ کودک یتیم و محسنین استان کردستان از طریق طرح اکرام به آنها کمک می‌شود.

وی گفت: در سه ‌ماهه نخست سال جاری ۲ میلیارد تومان توسط حامیان و خیران به این کودکان کمک شده است که این میزان کمک‌، ۳۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

رحیمی با بیان اینکه سرانه و میانگین کمک این حامیان به کودکان نیازمند ۱۳۸ هزار تومان در ماه است، تصریح کرد: این کمک‌ها مستقیم به‌ حساب این کودکان واریز می‌شود.

وی با اعلام اینکه سرانه در نظر گرفته‌شده برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین واریز ۳۰ هزار تومان در ماه به‌حساب این کودکان است، ادامه داد: خیران می‌توانند با مراجعه و یا تماس با کلیه دفاتر کمیته امداد، مراجعه به سایت mohsenin.ir و یا با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۷ برای مشارکت در این طرح ثبت‌نام کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کردستان خاطرنشان کرد: خیرانی که تمایل در شرکت در این کار خداپسندانه را دارند می‌توانند با انتخاب کودکان نیازمند از طریق شناسنامه‌هایی که برای این کودکان تعریف‌شده است یک یا هرچند کودکی که تمایل دارند انتخاب و کمک‌های خود را به‌صورت ماهانه برای آنها واریز کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.