صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / بررسی تعیین منابع مالی طرح افزایش تعداد نمایندگان در کمیسیون شوراها
بررسی تعیین منابع مالی طرح افزایش تعداد نمایندگان در کمیسیون شوراها

بررسی تعیین منابع مالی طرح افزایش تعداد نمایندگان در کمیسیون شوراها

یک عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از نشست این کمیسیون با مسئولان وزارت کشور به منظور بررسی تامین منابع مالی طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی خبر داد.

کمیسیون شوراها

پروانه مافی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون شوراها، بیان کرد: امروز کمیسیون نشست مشترکی با مسئولان وزارت کشور در زمینه تامین منابع مالی طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشت که این طرح آماده شده و تعداد آن نیز مشخص است. قرار شد نامه‌ای به رییس‌جمهور فرستاده شود در جهت تامین بار مالی برای این طرح از دولت اجازه گرفته شود و سپس این طرح به صحن مجلس بیاید.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در ادامه طرح استفساریه در خصوص وضع عوارض توسط شوراهای اسلامی به استناد بند ۱۶ مواد ۷۱ و ۷۷ قانون تشکیلات و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و البته ماده ۳۰ آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها مورد بررسی قرار گرفت که در این زمینه موافقین و مخالفین نظرات خود را بیان کردند و در نهایت به تصویب کمیسیون رسید.

وی ادامه داد: در ادامه طرح استفساریه در خصوص رسیدگی به کل حساب‌های درآمدی و هزینه‌ای و سایر دریافتی‌ها و پرداختی‌های شهرداری‌ها توسط دیوان محاسبات کشور مورد بررسی قرار گرفت که قرار شد در این زمینه کارگروهی تشکیل شود و در کارگروه به طور مفصل مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه آن هفته آینده به کمیسیون بیاید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.