چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / سمنان / افتتاح یکی از بزرگترین اورژانس‌های بیمارستانی کشور
افتتاح یکی از بزرگترین اورژانس‌های بیمارستانی کشور

تا قبل از پایان سال در شاهرود صورت می گیرد:

افتتاح یکی از بزرگترین اورژانس‌های بیمارستانی کشور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از تامین اعتبار 30 میلیارد ریالی پروژه اورژانس بیمارستان امام حسین(ع)این شهر خبر داد و گفت: این پروژه که یکی از بزرگترین اورژانس‌های بیمارستانی کشور استان تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

اورژانس

به گزارش کسب و کار نیوز، دکتر رضا چمن بااعلام این خبر اظهار کرد: این پروژه حوزه سلامت در حال حاضر ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان این‌که این پروژه حداکثر تا پایان سال‌جاری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: بخش اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با زیر بنای ۵ هزار و ۱۷۰ متر مربع در دو طبقه و با ظرفیت ۷۲ تخت به بهره‌برداری خواهد رسید .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود  با اشاره به بخش‌های طراحی شده در این پروژه درمانی خاطرنشان کرد: در بخش جدید اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) ایستگاه آمبولانس، اتاق‌های ویزیت، تریاژ، واحد احیای قلبی- ریوی، آلودگی‌زدایی، رادیولوژی، آزمایشگاه ،پذیرش و صندوق، تزریقات مردان و زنان، سرم تراپی، اورژانس اطفال، آزمایشگاه، بخش‌های تحت نظر ۱ و ۲ ، پاویون پزشکان و خدمات پشتیبانی اورژانس پیش‌بینی شده است.

دکتر چمن با تقدیر از همراهی مسوولان در خصوص این پروژه گفت: خوشبختانه در ماه‌های اخیر موفق شدیم که بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه تامین کنیم و همین زمینه پیشرفت فیزیکی پروژه را بیش از پیش فراهم کرد.

این عضو هیئت علمی علوم پزشکی شاهرود با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار به تجهیز این پروژه اظهار کرد: برای تکمیل و تجهیز اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) نیازمند بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر هستیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.