صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / اجرای کمربندی پاکدشت ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
اجرای کمربندی پاکدشت ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

نوبخت:

اجرای کمربندی پاکدشت ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تهران – ایرنا – معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای اجرای کمربندی 32 کیلومتری پاکدشت به 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در جلسه مشترک با مسئولان استان تهران و این شهرستان چگونگی اختصاص آن مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمد باقر نوبخت روز شنبه در جریان بازدید از این پروژه در جمع خبرنگاران افزود: کمربندی پاکدشت یکی از پروژه های مهم برای رفع مشکلات ترافیکی محور تهران – سمنان است که اجرای آن می تواند گره کور ترافیکی منطقه را برطرف کند.
وی اظهارداشت: عبور جاده ترانزیتی امام رضا(ع) از داخل شهرها باعث افزایش میزان ترافیک شده، مشکلاتی را برای مردم و مسافران به همراه دارد و تنها راه رفع آن، احداث کمربندی در منطقه پاکدشت است.
سخنگوی دولت بیان کرد: اعتبار محدودی در بودجه سال ۹۷ به اجرای این پروژه اختصاص یافته که طی دو ماه ابتدای امسال ۹۰ درصد آن تخصیص داده شده است.
وی تأکید کرد: برای اختصاص چنین بودجه قابل توجهی به برنامه زمان بندی نیاز است تا این طرح مهم با صورت عقلائی اجرا و تکمیل شود.
پاکدشت در ۲۰ کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) و در همسایگی استان سمنان قرار دارد.
عبور جاده ترانزیتی شرق کشور و وجود بیش از یک هزار واحد تولیدی و ۳ شهرک صنعتی در پاکدشت باعث عبور روزانه هزاران خودرو از آن شده که این امر ترافیک شدیدی را در ساعات مختلف شبانه روز در این بخش از استان تهران ایجاد می کند.
تهرام/۷۲۵۴//۱۳۴۸/ ۱۰۰۸

همچنین مطالعه کنید:

سالانه ۹۴ هزار پروانه نوسازی صادر شد/رشد ۲برابری نوسازی بافت فرسوده

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز ، طبق آمارهای مرکز آمار ایران، رشد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.