صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / تاوان عدم تعقل علمی مسئولان اقتصادی کشور را مردم نباید پرداخت کنند

یک فعال اقتصادی:

تاوان عدم تعقل علمی مسئولان اقتصادی کشور را مردم نباید پرداخت کنند

رئیس کانون انجمن‌های صنایع خراسان رضوی گفت: تاوان عدم تعقل علمی در مسئولان اقتصادی کشور را مردم نباید پرداخت کنند.

دستفروشی

محسن شرکا در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به کمپین “نه به خرید” ، اظهار کرد: ‌اگر اعلام کنیم یک کالا را نمی‌خریم تا ارزان شود این امر منطق اقتصاد نیست، کلان و مدیریت اقتصاد در ایران فرق دارد.
 
وی ادامه داد: زمانی که برای یک برنامه‌ای زیرساخت آن را فراهم نکنید جامعه دچار مشکل خواهد شد، اگر یک کالا را خریداری نکنیم چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ آیا ارزان می‌شود؟ آیا اگر ارزان شود این اقدام جنبه علمی دارد؟
 
رئیس کانون انجمن‌های صنایع خراسان رضوی افزود: آیا در کشور آلمان برای بنز نیز این اتفاق رخ می‌دهد، سیاستمداران و افرادی که در راس نشسته‌اند برای مسائل اقتصادی طبق نظریات کارشناسی برای افقی درازمدت مانند ۲۰ سال آینده کشور فکر می‌کنند.
 
شرکا عنوان کرد: ما نتوانستیم نقدینگی جامعه را به سمت تولید و زیرساخت‌های آن هدایت کنیم و این سوء مدیریت در کلان اقتصاد کشور حاکم است، من شنیده‌ام که قرار بر این شده ارز مسافرتی توسط آژانس‌ها تامین شود آیا این امر نیز منطقی است؟
 
وی تصریح کرد: به نظر من علم اقتصاد باید حاکم شود و بر مبنای اصول و اساس اقتصادی مشکلات این حوزه را رفع کنیم.
 
رئیس کانون انجمن‌های صنایع خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به نظر من ایجاد چنین کمپین‌هایی در آرامش بازار تاثیر چندانی ندارد، اگر خرید نکردیم چه اتفاقی می‌افتد؟ درست است که در این امر عرضه و تقاضا مهم است اما باید به این فکر کرد که در این جریان چه کسی ضرر می‌کند؟

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.