صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / استقبال سازمان فضایی ازبرنامه‌ بورسیه‌های “اپسکو”/لزوم توسعه همکاری‌های منطقه‌ای وبین‌المللی
استقبال سازمان فضایی ازبرنامه‌ بورسیه‌های “اپسکو”/لزوم توسعه همکاری‌های منطقه‌ای وبین‌المللی

رییس سازمان فضایی مطرح کرد

استقبال سازمان فضایی ازبرنامه‌ بورسیه‌های “اپسکو”/لزوم توسعه همکاری‌های منطقه‌ای وبین‌المللی

رییس سازمان فضایی ایران در حاشیه شصت و یکمین اجلاس کمیته استفاده صلح‌آمیز از فضای ماورای جو سازمان ملل متحد (کوپوس) بر ضرورت توسعه همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی در حوزه فضایی تاکید کرد.

رئیس سازمان فضایی ایران

به گزارش کسب و کار نیوز، مرتضی براری رییس سازمان فضایی ایران در حاشیه شصت و یکمین اجلاس کمیته استفاده صلح‌آمیز از فضای ماورای جو سازمان ملل متحد (کوپوس)  در دیدار با دبیرکل سازمان همکاری‌های فضایی آسیا- اقیانوسیه (اپسکو) با اشاره به همکاری‌های سازمان فضایی ایران و اپسکو، گفت: فعالیت‌ها و مشارکت‌های سازمان فضایی ایران در اپسکو با جدیت و بطور منظم پیگیری و دنبال می‌شود و تداوم این همکاری، برای سازمان فضایی ایران بسیار مهم است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دیدار تصریح کرد: با توجه به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در اجلاس آتی اپسکو و رویدادهای مهم دیگر مشارکت جدی داریم.

وی افزود: حضور در پروژه‌های اپسکو مانند پروژه‌های ماهواره دانشجویی کوچک (SSS)، پ‍روژه منظومه ماهواره‌های کوچک چند ماموریتی (SMMS) و فاز دوم پروژه سیستم اپتیکی زمین پایه رصد اجرام فضایی (APOSOS) با کمک و همکاری دانشگاه‌ها و مؤسسات مربوطه در ایران میسر شده است و به دنبال توسعه روابط و همکاری با اپسکو هستیم.

براری با اشاره به اجرای برنامه بورسیه‌های سازمان همکاری‌های فضایی آسیا- اقیانوسیه(اپسکو)، گفت: سازمان فضایی ایران همواره از این برنامه استقبال کرده و اطمینان داریم پیوستن دو دانشگاه دیگر (هاربین و NPU) به این برنامه نیز باعث پیشبرد اهداف اپسکو در زمینه تحصیلات تکمیلی کشورهای عضو می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.