صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / برگزاری چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت در نیمه دوم سال
برگزاری چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت در نیمه دوم سال

برگزاری چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت در نیمه دوم سال

چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت توسط مرکز علمی و تخصصی مسئولیت اجتماعی شرکت در حوزه نفت و انرژی، نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود.

مسئولیت اجتماعی صنعت نفت

به گزارش کسب و کار نیوز، چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت توسط مرکز علمی و تخصصی مسئولیت اجتماعی شرکت در حوزه نفت و انرژی (مستقر در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی) با مشارکت صاحب­نظران دانشگاهی، مدیران و کارشناسان شرکت‌های نفتی و در راستای ترویج توسعه پایدار وتثبیت فعالیت‌های مسئولانه در گستره صنعت نفت، در نیمه دوم سال­جاری برگزار خواهد شد.

“فراهم آوردن فرصت تبادل تجربیات شرکت‌های داخلی و خارجی در موضوع مسئولیت اجتماعی شرکت”، “ارتقای آگاهی و دانش تخصصی مدیران و کارشناسان شرکت‌های نفتی در موضوع مسئولیت اجتماعی شرکت”، “شناخت چالش‌های پیش روی مسئولیت اجتماعی شرکت در صنعت نفت و راه­کارهای مرتبط”، “ترغیب شرکت­های فعال در صنعت نفت جهت به­‌کارگیری استانداردهای مسئولیت اجتماعی شرکت و تثبیت اقدامات مسئولانه در صنعت نفت” و “تشویق شرکت­های نفتی به تدوین و ارائه منظم گزارش‌­های پایداری شرکت” از جمله اهداف برگزاری این همایش محسوب می‌شود.

ارائه گزارش پایداری شرکت (گزارش اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکت بر اساس شاخص‌های GRI) و حضور در بخش جوایز، ارائه فعالیت‌های شاخص شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی (معرفی فعالیت‌های شاخص در زمینه مسئولیت اجتماعی شرکت) و حضور در بخش جوایز، ارائه مقاله علمی، حضور در کارگاه‌های‌ آموزشی، حضور در پانل‌های موضوعی و حضور در نمایشگاه جنبی از جمله فرصت‌های این همایش هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه اجرایی همایش به شماره  02166951595 تماس گرفته و یا به سایت مرکز علمی و تخصصی مسئولیت اجتماعی شرکت در حوزه نفت و انرژی به نشانی CSR.ihss.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام                      

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.