صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / فلسطین: افتخار به سوزاندن کودک فلسطینی نشان‌دهنده نیاز ما به حمایت‌های بین‌المللی است

فلسطین: افتخار به سوزاندن کودک فلسطینی نشان‌دهنده نیاز ما به حمایت‌های بین‌المللی است

وزارت خارجه فلسطین از دادگاه کیفری بین‌المللی خواست فورا به درخواست فلسطینی‌ها برای آغاز تحقیقاتی جدی درباره جنایت سوزاندن علی الدوابشه، کودک فلسطینی و محاکمه عاملان آن پاسخ دهد.

‌به آتش کشیدن منزل دوابشه

به گزارش کسب و کار نیوز، به نوشته روزنامه الیوم السابع چاپ مصر، این وزارتخانه در بیانیه‌ای تاکید کرد، افتخار علنی اسرائیل به جنایت سوزاندن علی دوابشه که سال ۲۰۱۵ در روستای دوما در استان نابلس انجام شد، دلیل دیگری بر نیاز مردم ما به حمایت‌های بین‌المللی است.

در ادامه این بیانیه آمده است، اقدامات مسخره‌ای که دادگاه مرکزی اسرائیل برای لغو بخشی از اعترافات قاتلان خانواده دوابشه آغاز کرده است، اگر موجب اعلام بی‌گناهی قاتلان و عاملان این جنایت و لغو اتهامات آنها نشود، معمولا به کاهش مجازات آنها منجر می‌شود.

وزارت خارجه فلسطین افزود: این امر به معنای آن است که شهروند فلسطینی دو بار کشته می‌شود، بار اول به دست سربازان اسرائیلی و گروه‌های شهرک‌نشین و دوم در سالن‌های دادگاه‌های مسخره تل‌آویو.

در ادامه بیانیه مذکور تاکید شد، آنچه دستگاه قضایی اسرائیل خوانده می‌شود، بخشی جدایی‌ناپذیر از ساختار اشغالگری و شریکی در این جنایات و پوششی بر آن است.

همچنین در بیانیه یاد شده آمده است، این نمایش مسخره در بیرون این دادگاه نیز بازتاب‌هایی داشت و گروه‌هایی از شهرک‌نشین‌های نژادپرست با تجمع در برابر این دادگاه، رسانه‌ها و پلیس اسرائیل شعارهایی تحریک‌آمیز و نژادپرستانه علیه این خانواده سر دادند و به سوزاندن کودک این خانواده در آتش افتخار کردند.

وزارت خارجه فلسطین در ادامه به شدت این دادگاه‌های نمایشی و تشویق آشکار به کشتار فلسطینی‌ها را محکوم کرده و کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست نتانیاهو را مسؤول کامل و مستقیم این جنایت‌های مستمر شهرک‌نشین‌ها و خصومت آنها با فلسطینی‌ها در اراضی اشغالی دانست.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.