صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / کامبوزیا پرتوی، فیلمی در ژانر اجتماعی می سازد
کامبوزیا پرتوی، فیلمی در ژانر اجتماعی می سازد

کامبوزیا پرتوی، فیلمی در ژانر اجتماعی می سازد

شورای صدور پروانه ساخت و نمایش خانگی با تولید و اکران 6 فیلم و مجموعه موافقت کردند که از جمله آنها فیلمی در حوزه اجتماعی است که کامبوزیا پرتوی آن را خواهد ساخت.

به گزارش کسب و کار نیوز از سازمان سینمایی، شورای صدور پروانه ساخت در جدیدترین جلسه خود با ساخت فیلمنامه «کولکاپیس» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی کامبوزیا پرتوی در ژانر اجتماعی موافقت کرد.
در این جلسه با تولید «به خاطر یک آمپول ناقابل» به تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان، کارگردانی و نویسندگی علیرضا محمود زاده در ژانر کودک و «مامان» به تهیه‌کنندگی بهمن کامیار، کارگردانی و نویسندگی آرش انیسی در ژانر اجتماعی موافقت شد.
همچنین در جلسه شورای پروانه نمایش خانگی با ساخت دو فیلمنامه سریال «ساخت ایران ۲ (قسمت های نهم تا هفدهم)» به تهیه کنندگی مشترک سید امیر پروین پور حسینی و منصور سهراب پور و کارگردانی برزو نیک نژاد، «ماهی و برکه» به تهیه کنندگی هادی انباردار و کارگردانی علی برآتی موافقت کرد.
در جلسه اخیر شورای پروانه نمایش خانگی با نمایش سریال «گلشیفته قسمت ۱۴» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی علی اکبر نجفی نیز موافقت شد.
عرضه ۹ عنوان فیلم خارجی، یک عنوان فیلم مستند و آموزشی و سه عنوان فیلم مراکز فرهنگی و جشنواره ها از دیگر مصوبات جلسات شورای صدور پروانه ساخت بود.
فراهنگ**۹۲۴۶** ۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

آغاز «کتاب‌بازی» در ماه رمضان برای بچه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، با شروع ماه مبارک رمضان، «فیلیمومدرسه» محتوای تازه خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.