صفحه اصلی / استان ها / کهگیلویه و بویراحمد / مردم دیلم برای دومین بار راه ورودی کارکنان نفت گچساران را مسدود کردند
مردم دیلم برای دومین بار راه ورودی کارکنان نفت گچساران را مسدود کردند

مردم دیلم برای دومین بار راه ورودی کارکنان نفت گچساران را مسدود کردند

صبح امروز برای بار دوم در این چند روز اخیر مردم منطقه سیاهمکان در شهرستان دیلم راه ورودی اتوبوس کارکنان نفت و گاز گچساران به تلمبه خانه نفت گوره را مسدود کردند.

کارکنان نفت گچساران

به گزارش کسب و کار نیوز، امروز صبح بار دیگر راه اتوبوس‌های حامل کارکنان نفت گچساران به سمت گوره از سوی مردم منطقه مسدود شد.

صبح امروز چهارشنبه، ۳۰ خرداد برای بار دوم در این چند روز اخیر مردم منطقه سیاهمکان در شهرستان دیلم برای راه ورودی اتوبوس کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به تلمبه خانه نفت گوره را مسدود کرده و از ورود کارکنان به محل کار جلوگیری کردند.

در ۲۲ خرداد امسال برای اعتراض به جذب نیروی غیربومی در تلمبه خانه گوره برای ساعاتی راه ورودی اتوبوس کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به تلمبه خانه نفت گوره را مسدود و از ورود کارکنان به محل کار خود جلوگیری کردند که با پادرمیانی مسئولان مربوطه، تجمع کنندگان محل را ترک کردند.

این تجمعات و مسدود کردن راه اتوبوس های نفت به دلیل اعتراض مردم منطقه سیاهمکان در شهرستان دیلم از استان بوشهر نسبت به جذب نیروهای غیربومی در گوره رخ داده است.

در فراخوانی که طی هفته جاری در فضای مجازی دیلم منتشر شده بود نیز  از جوانان این منطقه خواسته شد تا دوباره در روز چهارشنبه (امروز) ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح در مسیر راه ورودی به منطقه نفتی گوره تجمع کنند.

تلمبه خانه گوره که کار انتقال نفت از حوزه‌های نفتی را به پایانه‌ها ی نفتی میسر می‌کند در مجاورت روستای سیاهمکان از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دارای ۱۰ واحد بهره برداری، ۱۰ واحد تقویت و تزریق فشار گاز، سه پالایشگاه گاز و گاز مایع، پنج واحد نمک زدایی و بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ کیلومتر خط لوله انتقال نفت است.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های تابعه مناطق نفت خیز جنوب و حوزه فعالیت آن در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر و فارس است. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرکز فنی و حرفه ای

فعالیت ۹۷ مرکز فنی و حرفه ای در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “فرج اله راد” افزود: ۱۱ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.