صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / تعطیلی مرکز طب سنتی بدون مجوز در کاشان
تعطیلی مرکز طب سنتی بدون مجوز در کاشان

تعطیلی مرکز طب سنتی بدون مجوز در کاشان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان از تعطیلی و توقف یک مرکز طب سنتی بدون مجوز در کاشان پس از شناسایی خبر داد و گفت: این مرکز غیر قانونی به صورت غیر قانونی و توسط یک فرد بدون تایید صلاحیت فعالیت می کرده است.

طب سنتی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، محمد حاجی جعفری افزود: کارشناسان حوزه نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، نمایندگان دفترحقوقی دانشگاه و اماکن از این مرکز  دیدار کرده که فروش داروهای گیاهی و دخالت در امور پزشکی از اقدامات غیرقانونی این شخص تشخیص داده شد.

وی تصریح کرد: با دستور مرجع قضایی و هماهنگی دفتر حقوقی و کارشناسان حوزه درمان دانشگاه، این مرکز تعطیل شده و پس از توقیف داروهای گیاهی غیرمجاز، متصدی آن نیز به مراجع قضایی معرفی شد.

حاجی جعفری گفت: ارائه کلیه خدمات درمانی نیاز به دریافت مجوز از مراجع ذی صلاح دارد و شهروندان در صورت مشاهده فعالیت مراکز درمانی و طب سنتی بدون مجوز و برخلاف مقررات این معاونت را مطلع کرده تا با آنها برخورد قانونی شود.

اهدا اعضا شهروند کاشانی به چند بیمار، زندگی دوباره بخشید

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: موافقت یک خانواده کاشانی برای اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی خود، به چند بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید.

ابراهیم کوچکی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این بانوی ۲۳ ساله که در اثر عارضه قلبی ریوی در مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان بستری شده بود، در نهایت دچار مرگ مغزی شد.

وی افزود: بعد از بی نتیجه ماندن اقدام های درمانی توسط تیم پزشکی بیمارستان شهید بهشتی، با رضایت و فداکاری خانواده لیلا علیزاده ساروانی، اعضای بدن وی جهت اهدا به بیماران نیازمند به تهران اعزام شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: مرحوم لیلا علیزاده ساروانی با اهدا کبد و کلیه های خود به بیماران نیازمند پیوند، جان دوباره بخشید و با اهدا نسوج چندین بیمار را از رنج معلولیت نجات داد.

وی با قدردانی و آرزوی صبر برای خانواده آن مرحوم،گفت: شهروندان داوطلب اهدا عضو می توانند با مراجعه به معاونت درمان علوم پزشکی کاشان و یا پورتال WWW.ehda.ir  نسبت به تکمیل فرم ودریافت کارت اهداء اقدام کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.