صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / اسرائیل برای مقابله با بادبادک‌های غزه “جبهه داخلی” را به کار می‌گیرد
اسرائیل برای مقابله با بادبادک‌های غزه “جبهه داخلی” را به کار می‌گیرد

اسرائیل برای مقابله با بادبادک‌های غزه “جبهه داخلی” را به کار می‌گیرد

ارتش اسرائیل تصمیم گرفت برای مقابله با بادبادک‌های آتش‌زایی که از سمت غزه ارسال می‌شوند، نیروهای جبهه داخلی خود را در مرزهای غزه مستقر می‌کند.

بادبادک حماس

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از پایگاه خبری “والا”، ارتش اسرائیل برای مقابله با بادبادک‌های آتش‌زا و بالن‌های هلیوم که از سوی جنبش حماس ارسال می‌شوند نیروهای نظامی به ویژه نیروهای آتش‌نشان جبهه داخلی را در مرزهای غزه افزایش خواهد داد.

این پایگاه خبری گزارش داد: حماس تنها روز سه شنبه ده‌ها بادبادک آتش‌زا فرستاد که منجر به بیش از ۱۶ مورد آتش سوزی شد.

ارتش اسرائیل شیوه بادبادک آتش‌زا را شیوه جدید حماس علیه شهرک‌های اسرائیل در مجاورت غزه می‌داند. اسرائیل برای مقابله با این بادبادک‌ها نیروهای جبهه داخلی را به عنوان آتش‌نشان در مرزهای اراضی اشغالی با غزه مستقر می‌کند.

طبق اعلام والا در ساعت‌های اولیه روز سه شنبه بیش از ۲۰ آتش سوزی در شهرک‌های اراضی اشغالی روی داد که این آتش‌سوزی‌ها علاوه بر بادبادک‌های آتش‌زا ناشی از شعله ور شدن دوباره آتش سوزی‌هایی بود که طی چند روز گذشته اتفاق افتاده بود.

همچنین شبکه “۱۰” رژیم صهیونیستی اعلام کرد، ارتش این رژیم اطراف تجهیزات مهندسی ساخت دیوار مرزی با غزه میادین مین ایجاد کرده است.

طبق اعلام این شبکه ارتش اسرائیل این مین‌ها را در طول مرز با غزه به ویژه در سایه نفوذ تعدادی از تظاهرکنندگان فلسطینی به مناطق مجاور غزه کار گذاشته است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آغاز به کار اجلاس رسمی بانک توسعه اسلامی در ریاض با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی/مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.