پنجشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / کی‌روش: افتخار است که در جام‌جهانی هستیم

کی‌روش: افتخار است که در جام‌جهانی هستیم

کارلوس کیروش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی ایران با مراکش

به گزارش کسب و کار نیوز به روسیه، تیم ملی ایران فردا (چهارشنبه) در چارچوب دور دوم مرحله گروهی جام جهانی روسیه از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف اسپانیا می‌رود. ایران در دیدار نخستش در این رقابت‌ها موفق شد با یک گل مراکش را شکست دهد و اسپانیا مقابل پرتغال به تساوی ۳ بر ۳ رضایت داد. با این نتایج ایران با ۳ امتیاز صدرنشین گروه B رقابت‌های جام‌جهانی شد و اسپانیا با یک امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: اجازه دهید به مطبوعات خوش‌آمد بگویم. من ابراز احساسات خودم را بابت حضور ایران در جام‌جهانی ابراز می‌کنم. این یک افتخار است که ایران در این مسابقات حضور دارد.

او افزود: یک فرصت منحصر به فرد برای ماست که مقابل اسپانیا که یکی از کاندیداهای جدی قهرمانی است بازی کنیم. بازیکنان من روحیه بسیار بالایی دارند و مسعود شجاعی می‌تواند این مساله را تایید کند. بازیکنان بسیار هیجان زده و مشتاق هستند که این فرصت را دارند که مقابل یک تیم عالی با بازیکنان خوب بازی کنند. همه ما در این جا برنده‌ایم چون بازیکنان می‌توانند از بازیکنان اسپانیا بیاموزند و رشد کنند. ما اینجا نیامدیم که همه چیز برای ما ساده باشد. ما با این آرزو به روسیه آمدیم که بهتر شویم. همین که می‌توانیم که با اسپانیا بازی کنیم برای ما برد محسوب می‌شود.

ادامه دارد …

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.