صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / شهنازی: تلاش می‌کنیم نوبت ملاقات با IOC را جلو بیاندازیم/ هدف حفظ رتبه قبلی بازیهای آسیایی است
شهنازی: تلاش می‌کنیم نوبت ملاقات با IOC را جلو بیاندازیم/ هدف حفظ رتبه قبلی بازیهای آسیایی است

شهنازی: تلاش می‌کنیم نوبت ملاقات با IOC را جلو بیاندازیم/ هدف حفظ رتبه قبلی بازیهای آسیایی است

کمیته ملی المپیک در تلاش است نوبت ملاقات خود را با مسئولان کمیته بین المللی المپیک جلو بیندازد.

کمیته ملی المپیک

شاهرخ شهنازی در گفتگو با ایسنا درباره ی اینکه قرار بود مسئولان کمیته ملی المپیک ایران  با مسئولان  کمیته بین المللی المپیک(IOC) ملاقاتی داشته باشند، بیان کرد: معمولا پس از انتخابات کمیته ملی المپیک کشورها، هیات اجرایی  و رییس  و دبیرکل دوره جدید با مقامات کمیته بین المللی المپیک نشستی دارند ما هم در حال پیگیری نوبتمان برای داشتن این نشست هستیم. در این نشست در مورد همکاری و آینده ورزش ایران و IOC  صحبت می کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که امکان دارد تا قبل از بازی های آسیایی این نشست برگزار شود، تصریح کرد:بستگی دارد ، چون همه کشورها به دنبال گرفتن نوبت ملاقات هستند و ما هم تلاش می کنیم که نوبتمان را جلو بیندازیم.

شهنازی در مورد لباس کاروان در مراسم افتتاحیه و انتخاب پرچمدار نیز گفت: قرار است کاروان با گرمکن و شلوار باشد و البته ۷۰-۸۰درصد کشورها هم به همین شکل می آیند. آقای سجادی هم اعلام کرد با توجه به مذاکراتی که انجام شده و محدودیت زمان، به این نتیجه رسیدند که کاروان از گرمکن و شلوار استفاده کند. هنوز برای انتخاب پرچمدار فرصت داریم و فعلا زود است.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چقدر می توان امیدوار بود کاروان نتیجه خوبی در بازی های آسیایی۲۰۱۸ بگیرد، تاکید کرد: تمام تلاش و هدف فدراسیون ها  و کمیته ملی المپیک این است که رتبه دوره قبل حداقل حفظ شود.

 انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.