صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / باید رفتارهایی همچون کمپین تحریم خرید گسترش یابد
باید رفتارهایی همچون کمپین تحریم خرید گسترش یابد

یک کارشناس مسائل اقتصادی:

باید رفتارهایی همچون کمپین تحریم خرید گسترش یابد

یک کارشناس مسائل اقتصادی گفت: بنده صددرصد  با ایجاد کمپین تحریم و نه به خرید موافق هستم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، محسن خندان‌دل در گفت‌وگو با ایسنا، با حمایت از ایجاد کمپین نه به خرید توسط هنرمندان و ورزشکاران، اظهار کرد: هر چند رفتارهای این چنینی مردم را در مقابل سیاست‌های اقتصادی دولت قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: من معتقد به این هستم که باید این اتفاق رخ دهد، زمانی که ما به خرد جمعی اقتصادی احترام نمی‌گذاریم و فکر می‌کنیم که عقل کل هستیم و ما می‌توانیم همه تصمیمات اقتصادی مردم را در بدنه دولت بگیریم، بایستی رفتارهایی همچون کمپین تحریم رخ دهد و گسترش یابد.

این کارشناس مسائل اقتصادی افزود: اجرای این کمپین این یادآوری را به بعضی از دوستان می‌کند که مردم دارای یک عقلانیت بسیار شگرفی هستند و با اخذ تصمیمات بزرگی مانند کمپین در این حوزه ورود و نارضایتی خود را به این شکل اعلام می‌کنند.

خندان‌دل عنوان کرد: بایستی این دولت و ملتی که در مسائل اقتصادی بین آن‌ها فاصله افتاده به یک دیگر نزدیک شوند زیرا هر چقدر رفتارهای منفعلانه بروز دهیم از اهداف والای اقتصادی دور خواهیم شد.

وی با بیان اینکه همچنین باید در راستای حمایت از اقتصاد سالم بدون رانت و فساد چنین رفتارهایی از مردم دیده شود، خاطرنشان کرد: من به عنوان یک سفیر معرف این کمپین این راه را ادامه خواهم داد و خواستار آن هستم که مردم با پیوستن به این کمپین و گفتن «نه به رفتارهای زالوصفتانه» با مفسدان اقتصادی مقابله کنیم.

این کارشناس مسائل اقتصادی در خصوص تاثیر این کمپین، تصریح کرد: تاریخ همیشه به ما راست گفته است، به طوری که ما در گذشته نیز شاهد چنین رفتارهایی بودیم که توانسته متولیان ماجرا را به خود بیاورد و موج جدیدی را در جهت رضایت عموم راه‌اندازی کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.