صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / بازسازی خوابگاه‌های دانشجویی علوم پزشکی مشهد در دستور کار است

مدیر دانشجویی دانشگاه خبر داد

بازسازی خوابگاه‌های دانشجویی علوم پزشکی مشهد در دستور کار است

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به‌سازی و بازسازی خوابگاه‌های دانشجویی تحت پوشش این دانشگاه در فصل تابستان در دستور کار قرار گرفته است.

خوابگاه دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان

به گزارش کسب و کار نیوز، امیررضا صالح مقدم در نشست کارشناسی آماده‌سازی و بازسازی خوابگاه‌های دانشجویی که با حضور ناظران مدیریت فنی دانشگاه و جمعی از مسئولان حوزه دانشجویی برگزار شد، اظهار کرد: بر این اساس رنگ آمیزی خوابگاه‌های بهار ۱،۲ و ۳ ، تعمیر چند واحد از خوابگاه قائم و بازسازی کامل خوابگاه بوستان در دستور کار قرار گرفت.

وی در خصوص برنامه‌ریزی برای حفظ و نگهداری وسایل اتاق‌های دانشجویان در خوابگاه‌ها در زمان به‌سازی تاکید کرد: اطلاع رسانی در سطح خوابگاه‌ها برای دانشجویان انجام شده است که تمامی دانشجویان وسایل با ارزش خود را از خوابگاه خارج کنند و تحویل اتاق به سرپرستی منوط به تخلیه کامل اتاق خواهد بود.

صالح مقدم افزود: در زمان تحویل یک نماینده دانشجو از هر اتاق به همراه سرپرست خوابگاه برای تحویل اتاق مراجعه کرده و پس از بررسی و اطمینان از تخلیه کامل اتاق و کمدها، تحویل اتاق انجام می‌شود.

وی افزود: کیسه‌های مخصوص تهیه شده است که به هر دانشجو به جهت مابقی وسایلی که باید در خوابگاه بماند، داده می‌شود و درحضور دانشجو مشخصات وی بر روی کیسه درج می‌شود و در انبارهایی که به این منظور تدارک دیده شده است، نگهداری می‌شود و در زمان برگشت دانشجو به خوابگاه، به وی تحویل داده می‌شود.

مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، تاکید کرد: باید مراحل بازسازی و تعمیرات تا پایان شهریور ۹۷ به اتمام برسد و با همکاری همکاران اداره خوابگاه‌ها، امور پشتیبانی حوزه و دیگر مسئولین و کارکنان دست اندرکار، تمام سعی و تلاش خودمان را خواهیم کرد تا قبل از شروع ترم آینده مراحل بازسازی و تعمیرات به پایان برسد و خوابگاه‌ها برای پذیرش دانشجویان قدیم و ورودی جدید به موقع آماده شود.

صالح مقدم یادآور شد: اعتبار لازم برای اجرای عملیات فوق در هفته خوابگاه‌ها به تصویب هیات رئیسه دانشگاه رسیده است. 

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.