صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / چهار فیلم جدید سینماهای کشور معرفی شد
چهار فیلم جدید سینماهای کشور معرفی شد

چهار فیلم جدید سینماهای کشور معرفی شد

سخنگوی شورای صنفی نمایش از مشخص شدن زمان اکران چهار فیلم جدید در سینماهای سراسر کشور خبر داد.

غلامرضا فرجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره تازه ترین تصمیمات شورای صنفی نمایش، اظهار داشت: فیلم سینمایی «سهیلا شماره ۱۷» ساخته علی غفاری از ۳۰ خرداد در سرگروه کورش به جای فیلم «خوک» اکران می شود.
وی افزود: فیلم «خاله قورباغه» به کارگردانی افشین هاشمی که در ژانر کودک تولید شده نیز به جای «چهار راه استانبول» ساخته مصطفی کیایی در گروه سینما آزادی از ۶ تیر نمایش خود را آغاز خواهد کرد.
سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین از نمایش فیلم «دارکوب» ساخته بهروز شعیبی به جای «خجالت نکش» ساخته رضا مقصودی در گروه استقلال و فیلم «به وقت خماری» ساخته محمدحسین لطیفی در گروه ایران به جای «عصبانی نیستم» ساخته رضا درمیشیان از ۶ تیرماه خبر داد.
فرجی گفت: سقف تعداد هفته های نمایش سه فیلم «چهار راه استانبول»، «خجالت نکش» و «عصبانی نیستم» ۶ تیر ماه تمام می شود و نمایش این آثار تنها در سینماهای زیرگروه می تواند ادامه داشته باشد.
وی درباره اعتراض ها به نحوه پخش مسابقات فوتبال در سینماها از سوی برخی تهیه‌کنندگان و تخلف در میزان قیمت بلیت برخی سینماها، گفت: این موضوع پیشتر در شورایعالی سینما وزارت ارشاد پیگیری شده است و در جلسه امروز بحثی مطرح نشد و بررسی آن به طور کلی به جلسات بعدی موکول شده است.
فراهنگ**۹۲۴۶** ۱۷۰۱

همچنین مطالعه کنید:

آغاز «کتاب‌بازی» در ماه رمضان برای بچه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، با شروع ماه مبارک رمضان، «فیلیمومدرسه» محتوای تازه خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.